  • 1. Data: 2020-02-19 16:41:05
    Temat: "Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-zapadl-prawom
    ocny-wyrok-w-sprawie-znecania-sie-nad-igorem-st,nId,
    4335806
    > Zapadł prawomocny wyrok w sprawie znęcania się nad Igorem Stachowiakiem
    > 19 lutego (12:40)
    >
    > Dwa i pół roku bezwzględnego więzienia dla Łukasza R. i po dwa lata
    > więzienia dla trzech pozostałych oskarżonych - to wyroki w procesie
    > apelacyjnym czterech byłych policjantów. Zostali skazani za
    > przekroczenie uprawnień i znęcanie się nad Igorem Stachowiakiem, który
    > w maju 2016 r. zmarł we wrocławskim komisariacie. [...]

    Taki wyrok ma budzić szacunek i zaufanie dla sądów, sędziów *i policjantów* ?
    NIE SĄDZĘ.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-02-19 17:36:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    4335806

    >Taki wyrok ma budzić szacunek i zaufanie dla sądów, sędziów *i

    A nie ?
    Pamietaj - Mogą Obić i g* im zrobisz. Wiec miej szacunek :-)

    Ale dorzuc prokuratora i bieglych, skoro "nie udalo sie udowodnic"
    spowodowania smierci.

    No ale po prawdzie - to przeciez mowiono policjantom ze to nie zabija
    ... chyba mowiono.

    J.

  • 3. Data: 2020-02-19 20:37:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 17:36, J.F. pisze:

    > A nie ?
    > Pamietaj - Mogą Obić i g* im zrobisz. Wiec miej szacunek :-)

    Więcej - mogą zabić. I jak tu nie mieć szacunku dla gości z licencją na
    zabijanie?

    > Ale dorzuc prokuratora i bieglych, skoro  "nie udalo sie udowodnic"
    > spowodowania smierci.
    >
    > No ale po prawdzie - to przeciez mowiono policjantom ze to nie zabija
    > ... chyba mowiono.

    Zapewne dodawano że używane zgodnie z instrukcją - założę się, że
    instrukcja nie przewiduje wielokrotnego napierdalania taserem, jak
    również duszenia i bicia. Ten wyrok to kpina, z tym że należy uczciwie
    przyznać, że to bardziej autorstwa prokueratora i _części_ biegłych (bo
    na przykład powtórna sekcja ujawniła uszkodzenia chrząstki grdykowej, co
    pierwsi "przeoczyli") niż samego sądu. Choć IMHO sąd powinien spróbować
    cofnać sprawę do prokuratury z wnioskiem o zmianę kwalifikacji.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-02-19 23:25:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-19 o 16:41, A. Filip pisze:
> [...]
    4335806

    > Taki wyrok ma budzić szacunek i zaufanie dla sądów, sędziów *i policjantów* ?

    Widocznie policjanci należą do kasty sędziów. Jedna wielka paczka.

  • 5. Data: 2020-02-20 00:41:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    ocny-wyrok-w-sprawie-znecania-sie-nad-igorem-st,nId,
    4335806

    > Widocznie policjanci należą do kasty sędziów. Jedna wielka paczka.

    Jak już musisz "kastowo" lepiej by brzmiało trzymające się razem
    podkasty jednej wielkiej kasty.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-02-20 01:20:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2020 o 00:41, A. Filip pisze:
    ocny-wyrok-w-sprawie-znecania-sie-nad-igorem-st,nId,
    4335806

    > Jak już musisz "kastowo" lepiej by brzmiało trzymające się razem
    > podkasty jednej wielkiej kasty.

    nigdy nadzwyczajna kasta nie będzie moimi krewnymi

  • 7. Data: 2020-02-22 12:24:53
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
    4335806

    > Taki wyrok ma budzić szacunek i zaufanie dla sądów, sędziów *i policjantów* ?

    Przywileje/władza mają iść w parze z odpowiedzialnością.
    Ma iść sygnał do policajów: nie przeginajta pały, trzymajta jakiś poziom/standardy.

    Co z tym policajem który ostatnio strzelił do gościa z nożyczkami?
    Wyzdrowiał już? Bo pismaki temat chyba porzuciły.

  • 8. Data: 2020-02-22 12:27:38
    Od: Konopny <o...@g...com>

    W dniu środa, 19 lutego 2020 20:37:45 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Więcej - mogą zabić. I jak tu nie mieć szacunku dla gości z licencją na
    > zabijanie?

    Ojeju jeju jeju. Szreku jak i reszta obudzili się w nowej rzeczywistości
    po 2015r, wcześniej byli ślepi, niemi i głusi.

    Ale teraz! Mordujo ku...wa mordujo na ulicach. Gdzie do k.nędzy
    byłeś wcześniej? Czemu wcześniej nie piałeś?

  • 9. Data: 2020-02-22 12:57:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2020 o 12:27, Konopny pisze:

> [...]
    >
    > Ale teraz! Mordujo ku...wa mordujo na ulicach. Gdzie do k.nędzy
    > byłeś wcześniej? Czemu wcześniej nie piałeś?

    A co to ma do rzeczy - jak kiedyś ktoś kogoś zabił to znaczy, że teraz
    już można i nie ma sprawy? Zresztą jak ci się chce to znajdziesz jak
    pisałem o niejakim klocu co zaliczył kopa w głowę na marszu. I pisałem
    dwie rzeczy - że z jednej strony koleś trochę niepoważny - idzie na
    ustawkę z policją i potem się dziwi, że dostał. I drugą, że ten
    policjant powinien wylecieć w trybie natychmiastowym a oprócz tego
    ponieść odpowiedzialność karną.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-02-22 17:29:05
    Temat: Re: Ile dostaliby milicjanci "zamieszani w zgon" Przemyka według standardów ma policjantów od Stachowiaka?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:
> [...]
    4335806

    > Taki wyrok ma budzić szacunek i zaufanie dla sądów, sędziów *i policjantów* ?

    Śmiem obstawiać że _najwyżej_ pięć lat.

    --
    A. Filip