  • 1. Data: 2020-02-20 21:46:23
    Temat: Za napaść na sędzie na sali rozpraw TYLKO 14 dni aresztu. Gdzie jest Ziobro?! ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/rybnik-atak-na-sedziego-pod
    czas-procesu-6480749845251713a
> [...]
    > agresywny i zaatakował sędzię. Został obezwładniony przez protokolanta
    > i ochronę. Na szczęście sędzia nie odniosła poważnych obrażeń.
    >
    > - Sędzia ukarała go za ten incydent 14 dniami aresztu. Policjanci z
    > wydziału konwojowego od razu odprowadzili go do izby zatrzymań -
    > opowiada WP młodszy aspirant Olaf Burakiewicz.
    >
    > Mężczyzna nie był doprowadzony na salę sądową przez policjantów,
    > odpowiadał z tzw. wolnej stopy. Do sądu przyszedł ze scyzorykiem w
    > kieszeni. Gdy przechodził przez bramkę do wykrywania metalu rozległ
    > się alarm. Oddał przedmiot do depozytu i ruszył na salę rozpraw. [...]

    Stanowczo piętnuje min. Ziobro i PiS za tak ŻENUJĄCO niską karę! ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-02-20 23:25:55
    Od: m...@g...com

    https://slask.onet.pl/rybnik-atak-na-sedzie-wicemini
    ster-sprawiedliwosci-anna-dalkowska-komentuje/52jwf3

  • 3. Data: 2020-02-21 01:55:43
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-20 o 21:46, A. Filip pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/rybnik-atak-na-sedziego-pod
    czas-procesu-6480749845251713a

    > Stanowczo piętnuje min. Ziobro i PiS za tak ŻENUJĄCO niską karę! ;-)

    A ja ciebie za bycie idiotą. P.u.s.p i kk się kłaniają.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2020-02-21 03:42:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-02-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://wiadomosci.wp.pl/rybnik-atak-na-sedziego-pod
    czas-procesu-6480749845251713a

    > Stanowczo piętnuje min. Ziobro i PiS za tak ŻENUJĄCO niską karę! ;-)

    A za co on dostał te 14 dni w sumie? Pytam, bo jedna rzecz to mogłoby
    być jakieś zakłucenie porządku, a drugie napaść. W tym drugim przypadku
    pojawia się pyatnie, czy można być sędzią we własnej sprawie? Czy jak na
    to patrzeć?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-02-21 05:53:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2020 21:46:23 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
    > https://wiadomosci.wp.pl/rybnik-atak-na-sedziego-pod
    czas-procesu-6480749845251713a

    > Stanowczo piętnuje min. Ziobro i PiS za tak ŻENUJĄCO niską karę! ;-)

    Piętnuje minister Ziobro i PiS, czy Ty piętnujesz ministra ?

    Bo Ziobro tu nie mial nc do rzeczy - sedzia wymierzyla kare sama i
    natychmiast.
    Pytanie tylko czy powinna wymierzac we wlasnej w koncu sprawie ...
    albo czy w ogole powinna wymierzac, bo teraz prokurator nie bedzie sie
    mogl wykazac.

    J.

  • 6. Data: 2020-02-21 17:05:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2020 o 21:46, A. Filip pisze:

    > Stanowczo piętnuje min. Ziobro i PiS za tak ŻENUJĄCO niską karę! ;-)

    Nie pierdol. Ministerstwo już się wypowiedziało, że to tylko kozik do
    obierania ziemniaków był. Sędzia przeprosi i będzie po sprawie!

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-02-21 17:40:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > kieszeni. Gdy przechodził przez bramkę do wykrywania metalu rozległ
    > się alarm. Oddał przedmiot do depozytu i ruszył na salę rozpraw.

    kulsony nie przeszukały przed doprowadzeniem gostka ?

  • 8. Data: 2020-02-21 18:03:40
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > zakłucenie porządku

    Tobie też się 14 dni należy, Ze słownikiem ortograficznym

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2020-02-21 18:19:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.02.2020 o 18:03, Sonn pisze:

    > Tobie też się 14 dni należy, Ze słownikiem ortograficznym

    niemiecki syn nie wie, że jest coś takiego jak dysleksja ?:)))))))

  • 10. Data: 2020-02-22 01:29:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-02-21, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Tobie też się 14 dni należy, Ze słownikiem ortograficznym

    Niestety, chyba nie pomoże. Dzierżę prawdopodobnie jeden z mistrzowskich
    tytułów w ilości mozliwych błędów na jeden wyraz. 8. Polonistka
    potrzebowała lekkiej reanimacji.

    Niemniej przepraszam :)

    --
    Marcin