  • 1. Data: 2020-02-20 00:05:18
    Temat: Pomaluj moje sny
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=9r1iAaCJ2R8

    Nie zazdroszczę łodzi żagla, kiedy wiatr
    gna po morzach ją dalekich, gna przez świat,
    nie zazdroszczę ptakom skrzydeł, rybom płetw,
    bo najbardziej ponad wszystko pragnę mieć,
    pragnę mieć, pragnę mieć
    sny kolorowe, pomaluj moje sny

    chcę zamieszkać w kolorowym mieście snu,
    w kolorowym rwać ogrodzie bukiet bzu
    dla dziewczyny kolorowej, która w pieśń
    wszystkie barwy i odcienie umie wpleść,
    ja chcę śnić, ja chcę śnić
    sny kolorowe, pomaluj moje sny

    tak jak gdybym tego mało miał za dnia,
    tyle czerni w moich snach jest, tyle zła,
    daj mi proszę chociaż w nocy barwny sen
    niech mi we śnie będzie jaśniej, niż jest w dzień
    daj mi dziś, daj mi dziś