  • 21. Data: 2004-08-30 20:38:38
    Temat: Re: Śmieci wyrzucane na ulicę - problem
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czytaj ... ze zrozumieniem , nie tylko czytaj dla przeczytania ...
    > Wymieniłem szczególny wymiar prawa, a w szczególności , dotyczący
    > posługiwanie się cudzym wizerunkiem ...

    nie wiem o co Tobie teraz chodzi, wiem ze byla o zdjeciach juz na tej grupi
    emowa
    (zdaje sie hipermarket i zdjecia zlodziei)

    i z tego co pamietam nie wolno publikowac nigdzie zdjec bez zgody
    fotografowanego, chyba ze iles tam osob (wlasnie... ile? nikt nie podal)
    na tym zdjeciu jest.

    P.

  • 22. Data: 2004-08-30 20:40:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dzięki. O taką odpowiedź mi chodziło.

    tyle to Wie 6 letni dzieciak ktorym sie zajmuje.

    Gratuluje.

    P.

  • 23. Data: 2004-08-30 20:42:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bezpodstawnie. Miejsce jest publiczne, więc nie jest łamane prawo do
    > prywatności osoby fotografowanej.
    >
    > Taki zdjęcie nie podlega też ochronie z art 24 kc (jako dobro osobiste),
    > gdyż jest zgodne z prawem.
    >
    > Zdjęcie nie będzie też rozpowszechniane, więc nie podlega ochronie
    > określonej w art 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    facet przeciez pisal o wywieszeniu na drzwiach

    cytuje
    "Czy można zrobić zdjęcie takim osobom podczas wyrzucania śmieci
    na ulicę i wywiesić je na przykład na drzwiach do budynku?"

    P.

  • 24. Data: 2004-08-30 20:43:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zdjęcie nie będzie też rozpowszechniane, więc nie podlega ochronie
    > określonej w art 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    to tak jak z wqywieszaniem w sklepie tna tablicy zdjec osob ktore dokonaly
    kradziezy.
    P.

  • 25. Data: 2004-08-30 20:59:36
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 30/08/2004 22:42, Przemek R. wrote :

    > facet przeciez pisal o wywieszeniu na drzwiach
    >
    > cytuje
    > "Czy można zrobić zdjęcie takim osobom podczas wyrzucania śmieci
    > na ulicę i wywiesić je na przykład na drzwiach do budynku?"

    Ja jednak wypowiadam się na temat wykonania zdjęć w celach dowodowych.

    Zacytuję siebie z początku tej odnogi wątku:

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 26. Data: 2004-08-30 21:18:49
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 30/08/2004 22:40, Przemek R. wrote :

    > tyle to Wie 6 letni dzieciak ktorym sie zajmuje.
    >
    > Gratuluje.

    Dziękuję. Zawsze do usług. Polecam się łaskawej pamięci na przyszłość.

    [FUT: poster]
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 27. Data: 2004-08-31 09:15:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziękuję. Zawsze do usług. Polecam się łaskawej pamięci na przyszłość.
    >
    > [FUT: poster]

    to bylo do Adama tak swoja droga, bo dziekowal za cos co jest oczywiste.

    P.

  • 28. Data: 2004-08-31 09:15:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zacytuję siebie z początku tej odnogi wątku:
    > "Naturalnie wolno takie zdjęcie zrobić, ale IMO jedyną słuszną drogą ich
    > wykorzystania byłaby sprawa w sądzie grodzkim."

    zgadza sie ale...
    "jedyna sluszna" nie oznacza ze nie wolno takiego zdjecia wywiesic na
    drzwiach, dlatego sie czepilem.

    P.