  • 11. Data: 2005-02-16 17:55:49
    Temat: Re: Śmieci na korytarzu
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:cuvus4$ccb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Teoretycznie możesz wezwać Straż Miejską i nałożą na nich mandat. Ale
    > zrodzi
    > się konflikt. Nie możesz tych śmieci im wysypywać na wycieraczkę?

    Ja proponowalbym przyklejac te torby ze smieciami do drzwi Cyjanopanem.
    Szybko sie oducza je wystawiac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-02-16 18:08:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cuvid0$ep6$1@nemesis.news.tpi.pl>, Darek wrote:

    > Śmietnik mamy przed blokiem, tylko nasi wspaniali sąsiedzi nie chcąc się
    > przemęczać najpierw ustawiają reklamówki na korytarzu. W ten sposób rzadziej
    > muszą wychodzić

    Już chyba rozumiem. Chodzi o jednych sąsiadów, a nie o całą wspólnotę,
    która rzuca ci śmieci pod drzwi, bo tak początkowo zrozumiałam:)
    Temat się powtarza, nie bój nic, nie jesteś jedyny:) Rozwiązań było już
    kilka. Pamiętam, że prócz rozsypywania śmieci pojawiały się takie propozycje
    jak przyklejanie worka do podłogi mocnym klejem - przy próbie podniesienia
    dno się odrywa, a śmieci rozsypują, dostawianie swoich worków do już stojących
    worków sąsiada.
    U nas w takiej sytuacji jedna sąsiadka napisała kartkę "Proszę
    wyrzucać śmieci do śmietnika" i położyła ją na takim wystawionym worku
    innej sąsiadki i podziałało od razu. Nigdy więcej (a wcześniej
    zdarzyło się to już kilka razy) śmieci nie stały na korytarzu. Ale u
    ciebie to się chyba nie sprawdzi:)

    Renata

  • 13. Data: 2005-02-16 18:19:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ja proponowalbym przyklejac te torby ze smieciami do drzwi Cyjanopanem.
    > Szybko sie oducza je wystawiac.

    A mnie przyszedł inny pomysł. Ilekroć gość zobaczy te reklamówki, to puka do
    sąsiada, wręcz mu reklamówki i troskliwie go poucza, by swojej własności nie
    trzymał na korytarzu, bo jeszcze ktoś ukradnie.

    Inny pomysł, to oprzeć te wszystkie śmieci z wieczora tak o drzwi by
    gościowi rano wpadły do mieszkania, jak drzwi otworzy.

  • 14. Data: 2005-02-16 18:35:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Inny pomysł, to oprzeć te wszystkie śmieci z wieczora tak o drzwi by
    > gościowi rano wpadły do mieszkania, jak drzwi otworzy.

    Ta koncepcja mi sia najbardziej podoba. I nie lamie prawa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2005-02-16 23:05:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ta koncepcja mi sia najbardziej podoba. I nie lamie prawa.

    W żadnym wypadku nie łamie. Taż jedynym celem działania jest zwrócenie
    prawowitemu właścicielowi tego co jego.

  • 16. Data: 2005-02-17 08:43:36
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Przepraszam Darku, ze sie podepne. A co zrobic z butami sasiadow, ktorzy
    majac 85m mieszkanie, na wspolnym korytarzu zrobili sobie cos w stylu
    przedpokoju, postawili stelaz na ktorym skladuja buty, kapcie, szmatki do
    czyszczenia butow. Tez przyklejac? Aha, uprzedze, buty sa z gatunku
    posledniejszego, nie podobaja mi sie :-) Uwagi bezposrednie, takoz
    zgloszenia w administracji budynku nie skutkuja.
    A.

  • 17. Data: 2005-02-17 09:03:51
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Asiunia <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > posledniejszego, nie podobaja mi sie :-) Uwagi bezposrednie, takoz
    > zgloszenia w administracji budynku nie skutkuja.

    Wiem, ta rada wiąże się z łamaniem prawa, ale proponuję podkradać i
    wyrzucać. "Och, ukradziono państwu buciki? Jak mi przykro, tyle złodziei się
    kręci, może jednak należałoby trzymać buty w domu?"

    JoP

  • 18. Data: 2005-02-17 11:50:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posledniejszego, nie podobaja mi sie :-) Uwagi bezposrednie, takoz
    > zgloszenia w administracji budynku nie skutkuja.

    nasiusiac do nich albo je po prostu zabrac. Znikna raz, dwa i przestana tam
    klasc.
    P.

  • 19. Data: 2005-02-17 14:34:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cv20dk$7uq$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R. wrote:

    > nasiusiac do nich albo je po prostu zabrac.

    Kota, kota tam nasłać. Zapach nie do wywietrzenia.

    Renata

  • 20. Data: 2005-02-17 16:04:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd19arb.h6s.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Kota, kota tam nasłać. Zapach nie do wywietrzenia.

    tak, ale wtedy w calej klatce bedzie walic.
    Ale jezeli mu to nie przeszkadza to waleriana na wycieraczke sasiada bedzie
    bardzo wskazana.

    P.