  • 1. Data: 2005-02-16 12:25:26
    Temat: C.d. sprawa o zaprzeczenie ojcostwa
    Od: "e_gazeta" <emil0604@wywal_to.gazeta.pl>

    Witam

    Własnie mnie czeka taka sprawa...wniosek złozony przez matke skierowany do
    sadu w warszawie ( moje miejsce zamieszkania) został przesłany do miejsca
    zamieszkania "nielatniej", a to drugi koniec Polski, nie bardzo widzi mi sie
    jazda na sprawe , czy jest mozliwosc złożenia zeznań, wyjasnien czy co tam
    trzeba w miejscu zamieszkania i w jaki sposób/gdzie to zrobic.

    Dzieki za pomoc

    emil

  • 2. Data: 2005-02-16 12:35:04
    Temat: Re: C.d. sprawa o zaprzeczenie ojcostwa
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    e_gazeta wrote:
> [...]
    > jazda na sprawe , czy jest mozliwosc złożenia zeznań, wyjasnien czy co tam
    > trzeba w miejscu zamieszkania i w jaki sposób/gdzie to zrobic.

    jest taka mozliwosc, w dokumentach jakies otrzymales powienines miec napisane jak to
    zalatwic.
    jezeli nie ma to idz do sadu rejonowego u siebie i powinni Cie poinformowac o
    procedurze
    zalatwienia tej sprawy
    pozdr

    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.
    When the mind is pure, joy follows like a shadow that never leaves.
    The Dhammapada
    *****
    http://klub.chip.pl/julia

  • 3. Data: 2005-02-16 13:19:38
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    e_gazeta wrote:

> [...]
    > sie jazda na sprawe , czy jest mozliwosc złożenia zeznań, wyjasnien czy co
    > tam trzeba w miejscu zamieszkania i w jaki sposób/gdzie to zrobic.

    Art. 69. § 1. Matka może wytoczyć powództwo o zaprzeczenie ojcostwa swego
    męża w ciągu sześciu miesięcy od urodzenia dziecka.
    § 2. Matka powinna wytoczyć powództwo o zaprzeczenie ojcostwa przeciwko
    mężowi i dziecku, a jeżeli mąż nie żyje - przeciwko dziecku.
    § 3. Obalenie domniemania ojcostwa może nastąpić tylko przez wykazanie
    niepodobieństwa, żeby mąż mógł być ojcem dziecka.

    W ramach pomocy prawnej inny sąd może przesłuchac świadka..
    ale trzeba miec do tego powazniejsze powody niz "uciazliwosc"

    Boguslaw

  • 4. Data: 2005-02-16 13:41:12
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    bo wrote:

> [...]
    > § 3. Obalenie domniemania ojcostwa może nastąpić tylko przez wykazanie
    > niepodobieństwa, żeby mąż mógł być ojcem dziecka.

    i to ma byc odpowiedz na pytanie: "czy jest mozliwosc złożenia zeznań, wyjasnien czy
    co
    tam trzeba w miejscu zamieszkania i w jaki sposób/gdzie to zrobic? " jakie zadal emil
    ??????

    wystarczajacvym powodem jest fakt ze ma daleko...
    ja tak mialam kiedy rozprawa odbywala sie w bydgoszczy a ja z gornego slaska i
    wystraczyla prosba
    pisemna o przesluchanie w miejscu zamieszkania...

    zadnych specjalnych powodow nie trza bylo miec.....

    --
    *****

  • 5. Data: 2005-02-16 13:43:37
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Nick(i) wrote:

> [...]
    > zamieszkania...
    >
    > zadnych specjalnych powodow nie trza bylo miec.....

    Wystarczyla... ale czy musiala wystarczyc ?

    A poza tym... jesli matka przekroczyla termin,

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-02-16 13:44:52
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    bo wrote:

    > A poza tym... jesli matka przekroczyla termin,

    a gdzie jest napisane ze przekroczyla????

    --
    *****

  • 7. Data: 2005-02-16 13:45:17
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Nick(i) wrote:

    > i to ma byc odpowiedz na pytanie: "czy jest mozliwosc złożenia zeznań,
    > wyjasnien czy co tam trzeba w miejscu zamieszkania i w jaki sposób/gdzie
    > to zrobic? " jakie zadal emil ??????

    Jesli sie pani nie podoba, nie trzeba czytac..

    Wiem, ze namieszala pani w swym pytaniu i teraz szuka szany
    dokopania, ale ... to takie malostkowe....

    Umowmy sie, ze juz siep ani "odgryzla"

    Boguslaw

  • 8. Data: 2005-02-16 13:47:04
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Nick(i) wrote:

    > a gdzie jest napisane ze przekroczyla????

    odobnie jak Mnie nie interesuje co
    (jak sie Pani wyrazila) Pania wali,
    tak mnie nie interesuje czy przekrozcyla...

    Jesli sie czlowiekowi ta informacja nie przyda ...
    mala strata..

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 9. Data: 2005-02-16 14:09:02
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    bo wrote:

    > Jesli sie pani nie podoba, nie trzeba czytac..

    ale mi wolno, od tego ta grupa jest dyskusyjna i dostepna dla kazdego ze moge sobie
    to komentowac :P

    > Wiem, ze namieszala pani w swym pytaniu i teraz szuka szany
    > dokopania, ale ... to takie malostkowe....

    ustalmy ze ja nic nie namieszalam w swoim watku....
    piszac 3 proste zdania okazalo sie ze sa ludzie (Pan, Panie Bo) ktorzy odszukuja sie
    spraw ktorych
    nie ma albo ktore nie maja znaczenia, no coz, nie wiem co mial na celu Panskie
    domniemywanie czy
    raczej niedoczytanie ale coz nie mnie prostowac czyjes skrzywione myslenie

    Niech pan bedzie troche bardziej konkretny i nie czyta miedzy wierszami....

    > Umowmy sie, ze juz siep ani "odgryzla"

    nie mialam tego w zamiarze...
    prosze znowu sie nie doszukiwac czegos czego nie ma...

    mialam nadzieje, ze zostane objasniona co ma przyslowiowy "piernik do wiatraka"...

    ale okazuje sie ze jednak nic ;-)

    a tak swoja droga wiecej dystansu zycze...

    --
    *****

  • 10. Data: 2005-02-16 14:10:47
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    bo wrote:

> [...]
    > (jak sie Pani wyrazila) Pania wali,
    > tak mnie nie interesuje czy przekrozcyla...
    >
    > Jesli sie czlowiekowi ta informacja nie przyda ...

    a ja mysle ze czlowiek potrzebowal konkretnej odpowiedzi na swoje konkretne pytanie
    ale co sie coraz
    czesciej zdarza dostal rozne informacje powiazane ze sprawa tylko nie to na czym mu
    zalezalo....

    o tempore o mores!

    --
    *****