  • 1. Data: 2005-02-16 12:18:07
    Temat: Śmieci na korytarzu
    Od: "Darek" <d...@x...wp.pl>

    Witam, mam taki problem, mieszkam w bloku (wspólnota mieszkaniowa mała 13
    mieszkań), sąsiedzi postawili naprzeciw moich drzwi kosz na śmieci, jeśli go
    napełnią ustawiają śmieci w reklamówkach na nim i obok. Stoją tak 1-2 dni
    zanim wyniosą. Moje prośby, aby przynajmniej nie wystawiali reklamówek
    powodują przerwę na 1do 2 tygodni i sytuacja się powtarza. Nie wiem, co mam
    z tym zrobić.

    Bardzo proszę o pomoc !

    Darek

  • 2. Data: 2005-02-16 13:13:43
    Temat: Re: Śmieci na korytarzu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cuvdkb$dn5$1@atlantis.news.tpi.pl>, Darek wrote:
> [...]
    > napełnią ustawiają śmieci w reklamówkach na nim i obok. Stoją tak 1-2 dni

    Ale, że jak, że co? Nie macie tam śmietnika? Na klatce macie śmietnik?

    Renata

  • 3. Data: 2005-02-16 13:37:13
    Od: "Darek" <d...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd16ho7.4a4.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Ale, że jak, że co? Nie macie tam śmietnika? Na klatce macie śmietnik?
    >
    > Renata

    Śmietnik mamy przed blokiem, tylko nasi wspaniali sąsiedzi nie chcąc się
    przemęczać najpierw ustawiają reklamówki na korytarzu. W ten sposób rzadziej
    muszą wychodzić

  • 4. Data: 2005-02-16 13:59:19
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > zanim wynios?. Moje pro?by, aby przynajmniej nie wystawiali reklamówek
    > powoduj? przerwę na 1do 2 tygodni i sytuacja się powtarza. Nie wiem, co mam
    > z tym zrobić.

    Za kazdym razem rozwalaj worek po schodach i mow, ze jakis pies sie do
    tego dobrał. ;-)

  • 5. Data: 2005-02-16 14:15:22
    Od: "Darek" <d...@x...wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Za kazdym razem rozwalaj worek po schodach i mow, ze jakis pies sie do
    > tego dobrał. ;-)
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Już tak robiłem. Pozbierali i stawiają dalej.

  • 6. Data: 2005-02-16 14:15:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Już tak robiłem. Pozbierali i stawiają dalej.

    a nie moszesz przestawic kubla pod inne drzwi? ( i przykleic
    dwuskladnikowym klejem)

    P.

  • 7. Data: 2005-02-16 14:18:01
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Już tak robiłem. Pozbierali i stawiaj? dalej.

    Trzeba byc wytrwalym .... rozwal az na dolne pietro ;-)

  • 8. Data: 2005-02-16 14:27:54
    Od: "Darek" <d...@x...wp.pl>

    > Trzeba byc wytrwalym .... rozwal az na dolne pietro ;-)
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Już mi sie cierpliwość skończyła. To sie ciągnie od kilku mieisęcy. Wszelkie
    prosby nie przynoszą skutku. Otwierajać drzwi widok czyichś śmieci juz mnie
    wnerwia. Czy można to jakos prawnie załatwic ? np. policja, straż miejska

  • 9. Data: 2005-02-16 17:08:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    Teoretycznie możesz wezwać Straż Miejską i nałożą na nich mandat. Ale zrodzi
    się konflikt. Nie możesz tych śmieci im wysypywać na wycieraczkę?

  • 10. Data: 2005-02-16 17:28:03
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-16 18:08, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > się konflikt. Nie możesz tych śmieci im wysypywać na wycieraczkę?

    A tak się nie zrodzi konflikt?
    Najlepszym sposobem będzie kupno/pożyczenie kota, który będzie
    notorycznie siusiał im na wycieraczkę :)

    --
    Witiia