  • 1. Data: 2017-09-06 16:25:30
    Temat: Skuteczne biuro do windykacji małych kwot
    Od: adam <a...@a...pl>

    Można wygooglać kilka takich firm, nawet spróbowałem z jedną, ale wydaje
    mi się, że poza standardowym mailem lub telefonem niewiele zrobili.
    Wiem, że temat jest trudny, ale może ktoś korzystał i poleci.
    Chodzi o obrót gospodarczy, firmy, raczej 1-osobowe, bez osobowości
    prawnej. Kwoty od około 500 do około 2500 zł, udokumentowane fakturami.
    Niekoniecznie chodzi mi o odzyskanie długu, ale bardziej o przytarcie
    nosa cwaniaczkom.

  • 2. Data: 2017-09-06 16:41:32
    Temat: Re: Skuteczne biuro do windykacji małych kwot
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Powództwo o zapłatę.
    Każdy zaczynający radca/adwokat weźmie z pocałowaniem ręki

    -----

  • 3. Data: 2017-09-06 16:44:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 16:25:32 UTC+2 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > prawnej. Kwoty od około 500 do około 2500 zł, udokumentowane fakturami.
    > Niekoniecznie chodzi mi o odzyskanie długu, ale bardziej o przytarcie

    Biuro pisania podań użytkownika tej grupy o nicku ąćęłńóśźż;)