  • 1. Data: 2017-09-06 00:14:21
    Temat: Święta krowa samochód...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,zostawil
    a-zepsute-auto-w-maju-stoi-na-trawniku-do-dzis,23834
    3.html

    "I okazuje się, że samochód z Ursynowa nie zniknie szybko, chyba, że
    wróci po niego właściciel. Straż miejska ma związane ręce. - Do
    właściciela pojazdu została już przesłana stosowna dokumentacja
    informująca o wszczętych czynnościach w sprawie o wykroczenie, jak i o
    konieczności usunięcia przez niego pojazdu - mówi Monika Niżniak,
    rzeczniczka straży miejskiej.

    Dodaje, że samochody funkcjonariusze odholować nie mogą bo... nie stoi na
    drodze i bezpośrednio nie zagraża bezpieczeństwu. Gdyby tak było, straż
    miejska mogłaby hondę usunąć."

    Czy gdybym postawił na tym trawniku szafę, to też właściciel
    nieruchomości nie mógłby jej usunąć?

    Czy jak ktoś postawi na moim trawniku samochód, to też mam go nie ruszać?

    MJ

  • 2. Data: 2017-09-06 10:03:48
    Temat: Re: Święta krowa samochód...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 00:14, Michal Jankowski pisze:

    > Dodaje, że samochody funkcjonariusze odholować nie mogą bo... nie stoi na
    > drodze i bezpośrednio nie zagraża bezpieczeństwu. Gdyby tak było, straż
    > miejska mogłaby hondę usunąć."

    A dlaczego odholować?
    Z tego co pamiętam za parkowanie na trawniku dawali mandaty.
    Jak pani co tydzień dostanie do sama odholuje.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-09-12 07:25:51
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-09-06 10:03, RadoslawF wrote:
    > Z tego co pamiętam za parkowanie na trawniku dawali mandaty.

    144 kw

    > Jak pani co tydzień dostanie do sama odholuje.

    ale czemu co tydzien a nie co rok lub co 30 minut?

  • 4. Data: 2017-09-12 11:21:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 07:25, m4rkiz pisze:

    > 144 kw

    > ale czemu co tydzien a nie co rok lub co 30 minut?

    Co rok będzie nie skuteczne.
    Co 30 minut może posłużyć do totalnego ośmieszenia wystawiającego
    w mediach.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-09-12 17:38:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-09-17 o 11:21, RadoslawF pisze:

    > Co rok będzie nie skuteczne.
    > Co 30 minut może posłużyć do totalnego ośmieszenia wystawiającego
    > w mediach.

    Bo jeśli po pierwszym mandacie samochód nie zostanie zabrany, to za
    drugim razem pasowałoby już wniosek o ukaranie do sądu pisać. Widać, ze
    mandat nie pomaga.

  • 6. Data: 2017-09-12 18:10:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-09-12 11:21, RadoslawF wrote:

    > Co rok będzie nie skuteczne.
    > Co 30 minut może posłużyć do totalnego ośmieszenia wystawiającego
    > w mediach.

    pytalem raczej o podstawe prawna

    o ile przy przekroczeniu predkosci mozna miec rozne zdania (czy liczyc
    od skrzyzowania czy co kazde rozpedzenie itd.) o tyle ciezko znalezc mi
    jakas podstawe do drugiego mandatu za raz zaparkowany i nie ruszany samochod

  • 7. Data: 2017-09-12 18:47:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-09-17 o 18:10, m4rkiz pisze:

> [...]
    > od skrzyzowania czy co kazde rozpedzenie itd.) o tyle ciezko znalezc mi
    > jakas podstawe do drugiego mandatu za raz zaparkowany i nie ruszany

    Bardzo celna uwaga. O ile przy parkowaniu samochodu sprawcą jest
    kierujący, to kto miałby być sprawcą kontynuacji tego parkowania? Moim
    zdaniem jeśli pojazdu nie poruszono, to niemożna ukarać nikogo za dalsze
    parkowanie.

  • 8. Data: 2017-09-12 19:08:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bo jeśli po pierwszym mandacie samochód nie zostanie zabrany, to za
    >drugim razem pasowałoby już wniosek o ukaranie do sądu pisać. Widać,
    >ze
    >mandat nie pomaga.

    A jak sad nie pomoze ?
    I jak czesto sad ma wyroki wydawac - co rok, co tydzien, co 30 minut ?
    Jedno parkowanie, jedno wykroczenie :-)

    Ot, w przepisach powinno sie pojawic, ze parkowanie jest dozwolone do
    2 tygodni, albo wlasciciel jest obowiazany sprawdzac zaparkowany
    pojazd co 14 dni.
    Bo co w przypadku, jak postawia zakaz parkowania ?

    Oczywiscie mozna tez normalnie - w razie postawienia zakazu, wladza
    zobowiazana jest wyslac powiadomienie do wlascicieli zaparkowanych tam
    aut :-)

    A tu przyjezdzaja prezydenci, przechodza manifestacje, czy chocby
    prozaiczny remont ulicy.

    J.

  • 9. Data: 2017-09-12 20:00:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-09-17 o 19:08, J.F. pisze:
> [...]
    pl...

    > A jak sad nie pomoze ?
    > I jak czesto sad ma wyroki wydawac - co rok, co tydzien, co 30 minut ?

    Ale ja rozumiałem, ze ktoś tam permanentnie parkuje samochód, a nie raz
    go postawił.

> [...]
    > 14 dni.
    > Bo co w przypadku, jak postawia zakaz parkowania ?

    Wykroczenie parkowania na zakazie jest popełniane w chwili, gdy samochód
    jest parkowany. Opisany przez Ciebie problemem jest problemem
    tymczasowych zakazów parkowania. Przykładowo na trasie planowanego
    pochodu. Co zrobić z prawidłowo już tam zaparkowanymi pojazdami?

> [...]
    > aut :-)
    >
    > A tu przyjezdzaja prezydenci, przechodza manifestacje, czy chocby

    No właśnie.

  • 10. Data: 2017-09-12 22:24:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > kierujący, to kto miałby być sprawcą kontynuacji tego parkowania? Moim
    > zdaniem jeśli pojazdu nie poruszono, to niemożna ukarać nikogo za dalsze

    Dogadajcie się kto i w jaki sposób ma udowodnić że to jedno
    parkowanie rozciągnięte w czasie lub tyle parkowań ile wystawiono
    mandatów czy innych wniosków o pozbawienie gotówki?