  • 11. Data: 2011-05-27 12:38:11
    Temat: Re: Skurwielorachmistrze spisowi
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 27 May 2011 14:28:18 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Jak składałeś w tym roku PIT'a to przykładasz.

    Jeżeli w tym roku nie musiał składać, ale już w ubiegłym roku złożył - to
    co wówczas? ;PPPP

  • 12. Data: 2011-05-27 12:57:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-05-27 14:28, Henry(k) pisze:
    > Jak składałeś w tym roku PIT'a to przykładasz.

    Jestem jednostka aspołeczna - nie składam :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2011-05-27 13:22:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 14:38:11 +0200, Kamil napisał(a):

    > Jeżeli w tym roku nie musiał składać, ale już w ubiegłym roku złożył - to
    > co wówczas? ;PPPP

    Jeżeli kiedykolwiek składał cokolwiek do US to już się przyłożył do
    zbierania danych do spisu.

    Henry

  • 14. Data: 2011-05-27 13:54:50
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Podobno dostaja od łba jakas premie.
    A co tam, poczytajta sami (szczególnie dalsze strony forum):
    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?s=b50a107e8fccd
    c4e0c6bacb058e91cdd&t=487994

    --
    Jotte