  • 1. Data: 2011-05-26 22:38:24
    Temat: Skurwielorachmistrze spisowi
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Na forach gdzie gadają ze sobą te śmieci przeczytałem, że niektórzy z nich
    zostawiają ludziom kartki z telefonem i groźbami, iż _unikanie_ rachmistrza
    jest karalne grzywną. Niektórzy się na to łapią.
    A jak karalne jest podawanie takich kłamliwych informacji przez osobę
    pełniącą tę funkcję?

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2011-05-26 23:00:35
    Temat: Re: Skurwielorachmistrze spisowi
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 00:38, Jotte pisze:
> [...]
    > jest karalne grzywną. Niektórzy się na to łapią.
    > A jak karalne jest podawanie takich kłamliwych informacji przez osobę

    Widać, ze masz 18 lat, albo troche ponad to i w spisie jeszcze nie
    uczestniczyłeś bo szczylem byłeś.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-05-26 23:10:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 00:38, Jotte pisze:
    > A jak karalne jest podawanie takich kłamliwych informacji przez osobę
    > pełniącą tę funkcję?

    Zapytaj o to najgłówniejszą osobę w GUS-ie lub kogoś kto ustanawia prawo
    w Polsce i odczep się od osób wykonujących swoje obowiązki służbowe.
    Jak nie chciałeś, zeby Ci żyłka pękła to trzeba było sie spisać (w
    dosłownie paru kratkach) przez internet. Albo poproś mamusię, żeby to za
    Ciebie zrobiła. No i przestań maglować ten temat.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-05-27 00:10:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/26/2011 6:10 PM, animka wrote:
    > Zapytaj o to najgłówniejszą osobę w GUS-ie lub kogoś kto ustanawia prawo
    > w Polsce i odczep się od osób wykonujących swoje obowiązki służbowe.

    A co Animka?
    Załapałaś się na "obowiązki służbowe" i uważasz, że ci od razu rozumu
    przybyło? To jesteś w błędzie.

  • 5. Data: 2011-05-27 07:05:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl>

> [...]

    Zapytaj o to najgłówniejszą osobę w GUS-ie lub kogoś kto ustanawia prawo
    w Polsce i odczep się od osób wykonujących swoje obowiązki służbowe.
    Co nas obchodzą cudze obowiązku służbowe ?!

[...]
    Weź Ty poproś swoją mamusię by za Ciebie zaczęła myśleć

  • 6. Data: 2011-05-27 10:58:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-05-27 01:10, animka pisze:
    > Zapytaj o to najgłówniejszą osobę w GUS-ie lub kogoś kto ustanawia prawo
    > w Polsce i odczep się od osób wykonujących swoje obowiązki służbowe.
    > Jak nie chciałeś, zeby Ci żyłka pękła to trzeba było sie spisać (w

    Jak jesteś trzodą, bydłem lub duszyczką to się spisuj.

    Ja jestem osobą i żadna Władza nie będzie mnie sobie dobrowolnie spisywała.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2011-05-27 11:12:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek

    > Ja jestem osobą i żadna Władza nie będzie mnie sobie dobrowolnie
    > spisywała.

    I tak Cię spisują. ;-)

    Ale co do istoty wypowiedzi się zgadzam.

  • 8. Data: 2011-05-27 11:25:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-05-27 13:12, to pisze:
    > I tak Cię spisują. ;-)

    Możliwe, ale sam do tego ręki nie przykładam. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2011-05-27 11:27:35
    Od: Arkady <p...@o...eu>

> [...]
    > jest karalne grzywną. Niektórzy się na to łapią.
    > A jak karalne jest podawanie takich kłamliwych informacji przez osobę

    Podobno dostaja od łba jakas premie.

  • 10. Data: 2011-05-27 12:28:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 13:25:55 +0200, Arek napisał(a):

    > Możliwe, ale sam do tego ręki nie przykładam. :)

    Jak składałeś w tym roku PIT'a to przykładasz.

    Henry