  • 11. Data: 2015-08-25 22:03:22
    Temat: Re: Skrzyżowanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 21:14, P.B. pisze:

    > Jak po skręcie będą się obaj pchali na środkowy pas, to ich kierunki ruchu
    > się przetną i winnym będzie ten z rozwalonym prawym bokiem.

    A jak obaj się będą pchali na prawy lub na lewy pas?

    > Dla mających wątpliwości jest jeszcze taki kwiatek w KD:
    >
    > 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    > ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza
    > wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.

    I to jest już lepszy przepis (zatem - a contrario - poprzednio
    zacytowany był zły).

    Pod warunkiem, że wiemy kto tam zmienia pas, bo chyba to jest tu
    najtrudniejsze, aby określić kto pas zmienia, a kto jedzie "swoim".

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-08-25 22:07:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-08-15 o 21:14, P.B. pisze:

> [...]
    > ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza
    > wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.

    Nie, no ok - to właściwy artykuł. Tylko czemu uważasz, że prawy pas
    przed skrzyżowaniem kończy się na prawym za, a nie na środkowym, czyli
    drugim od lewej?

  • 13. Data: 2015-08-26 10:07:04
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Takich skrzyżowań jest pełno. O, tu masz dwa pasy do skrętu przed
    skrzyżowaniem i PIĘĆ pasów za skrzyżowaniem:
    http://umapa.pl/6MpyW

    Do bardzo ładnych przepychanek dochodzi... I owszem, są tacy, którzy z
    prawego pasa wyjeżdżają na skrajny lewy.

    MJ

  • 14. Data: 2015-08-26 16:01:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-15 o 10:07, Michał Jankowski pisze:
    > Takich skrzyżowań jest pełno. O, tu masz dwa pasy do skrętu przed
    > skrzyżowaniem i PIĘĆ pasów za skrzyżowaniem:
    > http://umapa.pl/6MpyWmożna jakiegoś skryptu załadować. Nie

    Mnie wywala błąd. Nie możesz podać współrzędnych GPS?

  • 15. Data: 2015-08-26 17:30:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    a.pl...

  • 16. Data: 2015-08-26 19:18:02
    Od: <5...@4...191802.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Nie, no ok - to właściwy artykuł. Tylko czemu uważasz, że prawy pas
    > przed skrzyżowaniem kończy się na prawym za, a nie na środkowym, czyli
    > drugim od lewej?

    Bo nikt nie zniknął art. 16.4 PoRD?

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2015-08-26 19:30:02
    Od: <2...@5...193002.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Mnie wywala błąd. Nie możesz podać współrzędnych GPS?

    Oj Robert, nawet troll qwerty wykrył brak spacji...

    A serio to albo Michał Jankowski zmanipulował
    "Takich skrzyżowań jest pełno. O, tu masz dwa pasy do skrętu przed
    skrzyżowaniem i PIĘĆ pasów za skrzyżowaniem:
    http://umapa.pl/6MpyW

    Do bardzo ładnych przepychanek dochodzi... I owszem, s? tacy, którzy z
    prawego pasa wyjeżdżaj? na skrajny lewy."

    albo u Ciebie było pite, ze tak odpisałeś:
    <cite>

    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2015-08-26 20:28:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-15 o 19:30, (Tom N) pisze:
> [...]
    > "Takich skrzyżowań jest pełno. O, tu masz dwa pasy do skrętu przed
    > skrzyżowaniem i PIĘĆ pasów za skrzyżowaniem:

    Brak spacji wykryłem. Nadal mi wywala błąd.

  • 19. Data: 2015-08-26 20:35:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Brak spacji wykryłem. Nadal mi wywala błąd.

    SOA#1.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-08-26 20:36:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 20:35, Liwiusz pisze:

    > SOA#1.

    Może tak?

    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=19&lat=52.21812
    &lon=21.01539&layers=000B000FFFFTFF&mlat=52.21810&ml
    on=21.01514

    --
    Liwiusz