  • 31. Data: 2015-08-27 19:35:40
    Temat: Re: Skrzyżowanie
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 sierpnia 2015 19:23:14 UTC+2 użytkownik Tom N napisał:
    > witek w

    > Ten o obowiązku jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni.

    > Postawiłeś tezę i nie potrafisz jej udowodnić?

    Obowiązek jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni nie jest w 100% wiążący. Przy
    skręcaniu możesz zając dowolny pas, chyba że są wyrysowane linie prowadzące.
    Zajmowanie zawsze prawego pasa byłoby bez sensu, bo przecież za skrzyżowaniem możesz
    chcieć skręcać w lewo, czy lub np. pasy mogą się jakoś rozłączać w różne kierunki.

    AdamK

  • 32. Data: 2015-08-27 19:58:59
    Od: <9...@...195859.invalid> (Tom N)

    witek w

    > Obowiązek jazdy blisko prawej krawedzi jest nie na temat.
    > Mowimy o skrzyzowaniach.

    Piszemy wituś, piszemy ;P

    Sam napisałeś "za skrzyżowaniem" więc zdecyduj się proszę.

    > Nie ma nic w przepisach ani o obowiązku zajęcia jakiegokolwiek pasa przy
    > skrecie,

    Nie kombinuj i nie zbaczaj z "po skręcie" na "przy skręcie"

    No proszę, czyli obowiązuje ogólny przepis o jeździe możliwie blisko prawej
    krawędzi "po skręcie", czy może wskażesz jakiś przepis, który zwalnia
    kierującego z tego obowiązku?

    > Nie moge ci wskazac przepisu ktorego nie ma.

    To nie ja napisałem "tyle przepisy" panie teoretyk...

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2015-08-27 20:01:05
    Od: <8...@4...200105.invalid> (Tom N)

    Adam Klobukowski w
    ups.com>:

    > Obowiązek jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni nie jest w 100% wiążący.
    > Przy skręcaniu możesz zając dowolny pas,

    Przepis poproszę. taki który zezwala na zajęcie dowolnego pasa "po
    skręceniu" ewentualnie taki który zwalnia z obowiązku jazdy możliwie
    najbliżej prawej krawędzi...

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2015-08-27 20:10:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    (Tom N) wrote:

    > Przepis poproszę. taki który zezwala na zajęcie dowolnego pasa "po
    > skręceniu" ewentualnie taki który zwalnia z obowiązku jazdy możliwie
    > najbliżej prawej krawędzi...

    Poprosze przepis zezwalający ci na ubranie koszuli w dowolnym kolorze.
    Nie ma.
    Nie ma rowniez przepisu nakazujacego chodzenie ci tylko w kolorze
    zielonym jak i nie ma przepisu zabraniajacego ci chodzenia w kolorze
    czerwonym.

    Jeszcze raz. Po skrecie mozesz zajac dowolny pas ruchu.

    Jesli jakis inny manewr nie uazasadnia pozostania na pasie innym niz
    prawy, to mnasz racje powinienes zjechac na prawy. Ale to nie ma nic
    wspolnego ze skrzyzowaniem.

  • 35. Data: 2015-08-27 20:27:09
    Od: <3...@...202709.invalid> (Tom N)

    witek w

    > Poprosze przepis zezwalający ci na ubranie koszuli w dowolnym kolorze.

    W przeciwieństwie do rcu drogowego, moda nie podlega przepisom prawa...

    > Nie ma.
    > Nie ma rowniez przepisu nakazujacego chodzenie ci tylko w kolorze
    > zielonym jak i nie ma przepisu zabraniajacego ci chodzenia w kolorze
    > czerwonym.

    Ale jest przepis zabraniający wjeżdżania za sygnalizator wyświetlający
    czerwone, tak jak jest przepis nakazujący jazdę możliwie blisko prawej
    krawędzi jezdni -- od tego są wyjątki opisane w przepisach, ale nie ma w
    tychże przepisach słowa o możliwości zajęcia dowolnego pasa po skręcie.
    Miej jaja i przyznaj sie do skuchy.

    > Jeszcze raz. Po skrecie mozesz zajac dowolny pas ruchu.

    Wskażesz ten przepis, który zwalnia z obowiązku zajęcia prawego pasa po
    skręcie?

    --
    'Tom N'