  • 1. Data: 2006-02-07 16:20:07
    Temat: Sklep typu "Smart-Drugs".
    Od: Piotr Szewczyk <p...@u...irc.pl>

    Witam.

    Od pewnego czasu myślę o stworzeniu pierwszego w Polsce legalnie
    działającego sklepu w którym będzie można nabyć tzw. "smart drugs" i nie
    tylko. W ofercie miały by się znaleźć nasiona konopi i przyrządy do
    palenia suszu, wyroby z konopi, absynt, poppers, napoje typu Speed8,
    produkty na bazie efedryny, yerba mate, ekstrakty z liści rośliny o
    nazwie calea zacatechichi, salvia divinorum i ayahuasca. Ofertę jednego
    z takich sklepów można zobaczyć pod adresem:

    http://shayanashop.com/

    Interesuje mnie kwestia legalności sprzedaży tego typu środków w Polsce.
    Na co można sobie pozwolić? Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii określa
    dość niejasno co jest zabronione. Wiadomo że grzyby halucynogenne są
    nielegalne ale już nasiona konopi można legalnie posiadać, jednak czy
    wolno nimi handlować? Poppers jest dostępny w wielu tzw. seks-szopach.
    Jak ma się sprawa z resztą produktów? Czy są potrzebne jakieś specjalne
    pozwolenia? Czy jest realna szansa na stworzenie sklepu nie tylko w
    Internecie?

    Pozdrawiam.

    --
    Piotr Szewczyk

  • 2. Data: 2006-02-07 16:30:13
    Temat: Re: Sklep typu "Smart-Drugs".
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Szewczyk" <p...@u...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak ma się sprawa z resztą produktów? Czy są potrzebne jakieś specjalne
    > pozwolenia? Czy jest realna szansa na stworzenie sklepu nie tylko w

    Otworz , otworz a nastepnego dnia Mocherowe berety wybija Ci to z glowy , a
    tak powaznie , kilkaset takich sklepow w polsce dziala za posrednictwem
    internetu i nie ma zadnego problemu a jezeli hcodzi o legalnosc to wszystko
    jest legalne dopoki Cie nie zlapia :)))

  • 3. Data: 2006-02-07 16:36:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotrek wrote:

    > tak powaznie , kilkaset takich sklepow w polsce dziala za posrednictwem
    > internetu i nie ma zadnego problemu a jezeli hcodzi o legalnosc to wszystko
    > jest legalne dopoki Cie nie zlapia :)))

    Zdaje się jesteś stałym klientem takich sklepów, bo piszesz bzdury jak
    totalnie napruty.

  • 4. Data: 2006-02-07 16:57:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Szewczyk wrote:

    > Interesuje mnie kwestia legalności sprzedaży tego typu środków w Polsce.
    > Na co można sobie pozwolić? Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii określa
    > dość niejasno co jest zabronione. Wiadomo że grzyby halucynogenne są

    Niejasno? Wykaz substancji zastrzeżonych jest IMHO dość jasny.

    A skład sprzedawanych towarów powinieneś znać. Powinien być na opakowaniu.

    > nielegalne ale już nasiona konopi można legalnie posiadać, jednak czy
    > wolno nimi handlować?

    Sprzedajesz nasiona konopii - znaczy się pomagasz w nielegalnej hodowli
    konopii. A przynajmniej zachodzi takie uzasadnione podejrzenie.

    Skazać może nie skażą, ale czy chcesz mieć regularne 'kociołki' w
    miejscu zamieszkania i pracy?

> [...]
    > Jak ma się sprawa z resztą produktów? Czy są potrzebne jakieś specjalne
    > pozwolenia? Czy jest realna szansa na stworzenie sklepu nie tylko w

    Skoro nie jesteś w stanie przebrnąć przez ustawę o zapobieganiu
    narkomanii, to obawiam się, że z założeniem działalności gospodarczej
    sobie w ogóle nie poradzisz. A wtedy fiskus dorwie ci się do d*.*y
    niezależnie od tego, czym handlujesz ;->

  • 5. Data: 2006-02-07 16:58:41
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

  • 6. Data: 2006-02-07 17:38:42
    Od: Piotr Szewczyk <p...@u...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sprzedajesz nasiona konopii - znaczy się pomagasz w nielegalnej hodowli
    > konopii. A przynajmniej zachodzi takie uzasadnione podejrzenie.

    Konopi. Jedno 'i'. Czy sprzedawca militariów pomaga w zabijaniu ludzi?

    > Skazać może nie skażą, ale czy chcesz mieć regularne 'kociołki' w
    > miejscu zamieszkania i pracy?

    Nie przeszkadza mi to. Interesuje mnie działanie zgodnie z prawem.
    Żadnego handlu czymkolwiek z pod lady.

> [...]
    > sobie w ogóle nie poradzisz. A wtedy fiskus dorwie ci się do d*.*y
    > niezależnie od tego, czym handlujesz ;->

    Kto powiedział że nie jestem w stanie przebrnąć? Jest zbyt dużo
    niedomówień dla laika. Chciałem je rozwiać wysyłając post do ludzi
    którzy bardziej "siedzą" w temacie.

    --
    Piotr Szewczyk

  • 7. Data: 2006-02-07 18:33:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2006 17:57:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sprzedajesz nasiona konopii - znaczy się pomagasz w nielegalnej hodowli
    > konopii. A przynajmniej zachodzi takie uzasadnione podejrzenie.

    Cholera, trzeba nasłać policję na wszystkie sklepy zoologiczne w kraju, bo
    też sprzedają!!!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-02-07 18:40:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Konopi. Jedno 'i'.
    >
    > Żadnego handlu czymkolwiek z pod lady.

    Spod lady. Zero 'z', jedno 's', zero spacji.

  • 9. Data: 2006-02-07 18:46:39
    Od: Piotr Szewczyk <p...@u...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Cholera, trzeba nasłać policję na wszystkie sklepy zoologiczne w kraju, bo
    > też sprzedają!!!

    Nie bardzo. Nasiona w karmie dla papug to konopia przemysłowa. Inna
    sprawa że większość polskich sklepów takie sprzedaje. Bezużyteczna w
    celach narkotyzowania się.

    --
    Piotr Szewczyk

  • 10. Data: 2006-02-07 19:43:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2006 19:46:39 +0100, Piotr Szewczyk napisał(a):

    > Nie bardzo. Nasiona w karmie dla papug to konopia przemysłowa. Inna
    > sprawa że większość polskich sklepów takie sprzedaje. Bezużyteczna w
    > celach narkotyzowania się.

    Widziałem całe pudełko nasion opisane "konopie indyjskie". Zwykłe konopie
    też są mało użyteczne w celu narkotyzowania się - zwykły, zdrowy krzak, bez
    chemii - aby Cię mocniej klepnęło musiałbyś palić to przez kilka ładnych
    godzin bez przerwy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl