  • 1. Data: 2006-02-07 15:40:29
    Temat: umowa zlecenie i działalność gospodarcza
    Od: "KamW" <k...@w...pl>

    Jak na dzień dzisiejszy ma się sytuacja, gdzie osoba pracująca na umowę
    zlecenie chcę dodatkowo prowadzić działalność gospodarczą. Konkretnie chodzi
    mi o składki ubezpieczeniowe. Coś czytałem że składki z tytułu umowy
    zlecenie zbliżone już są do tych które płaci się przy zatrudnieniu na umowe
    o prace. Jaki w tym przypadku jest koszt prowadzenia działalności, czy
    trzeba dodatkowo płacić wszyskie składki czy tylko jakąś ich część ?