  • 21. Data: 2006-02-09 09:47:17
    Temat: Re: Sklep typu "Smart-Drugs".
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Joanna <janna3445 wrote:

    > czym wg ciebie mieliby to faszerować?

    Konserwantami, barwnikami i środkami aromatyzującymi i smakowymi :->

    BP,NMSP ;)

  • 22. Data: 2006-02-09 10:33:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 02:33:21 +0100, Joanna napisał(a):

    > czym wg ciebie mieliby to faszerować?

    Np. heroiną

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2006-02-09 10:46:03
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > Np. heroiną

    Np. heroiną

    heroiną?! 8O
    przypuszczam że to tak samo jak by amfetamine mieli wzmacniać kolumbijską
    kokainą,
    myślę że to co pisze Andrzej jest bliższe prawdzie ;)

  • 24. Data: 2006-02-09 10:57:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 11:46:03 +0100, Joanna napisał(a):

    > heroiną?! 8O
    > przypuszczam że to tak samo jak by amfetamine mieli wzmacniać kolumbijską
    > kokainą,
    > myślę że to co pisze Andrzej jest bliższe prawdzie ;)

    amfetaminy nie wzmacnia się kokainą, bo te narkotyki mają po 1) zupełnie
    różne działanie a po 2) różnica w cenie jest zbyt duża
    natomiast heroina w małej ilości dodana do skuna wzmacnia bardzo jego
    działanie a nie podwyższa tak bardz oceny
    stąd czasem brązowe kropelki osadzające się na woreczku

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl