  • 11. Data: 2006-02-07 20:19:58
    Temat: Re: Sklep typu "Smart-Drugs".
    Od: Piotr Szewczyk <p...@u...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Widziałem całe pudełko nasion opisane "konopie indyjskie". Zwykłe konopie
    > też są mało użyteczne w celu narkotyzowania się - zwykły, zdrowy krzak, bez
    > chemii - aby Cię mocniej klepnęło musiałbyś palić to przez kilka ładnych
    > godzin bez przerwy.

    Tak, ale było to pudełko nasion PRZEMYSŁOWYCH. Zapewniam Cię, że konopia
    bez podawania żadnej chemii ma działania odurzające. Twierdzisz że na
    Jamajce Rastafarianie polewają chemią swoje hektarowe pola? ;> Trochę
    robi się OT, jeżeli interesuję Cię temat zapraszam na kanaba.info lub na
    prv.

  • 12. Data: 2006-02-07 20:25:54
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotrek napisał(a):
    > (...)
    A Tobie radze nauczyc sie odpowiadac na posty (cytowanie - wrotka, znaki
    cytowania)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2006-02-07 20:34:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Szewczyk wrote:

    > Konopi. Jedno 'i'.

    konopii(ndyjskich)

    ;-P

    > Czy sprzedawca militariów pomaga w zabijaniu ludzi?

    Tak. Zwłaszcza, jak nie sprawdza, czy kupujący ma licencję na
    hodowanie/zabijanie/posiadanie.

    > Nie przeszkadza mi to. Interesuje mnie działanie zgodnie z prawem.
    > Żadnego handlu czymkolwiek z pod lady.

    [ciach]

    > Kto powiedział że nie jestem w stanie przebrnąć? Jest zbyt dużo
    > niedomówień dla laika. Chciałem je rozwiać wysyłając post do ludzi
    > którzy bardziej "siedzą" w temacie.

    Pomijając kwestię nasionek - sprawdź po prostu skład chemiczny
    planowanego asortymentu i porównaj z tabelką. I voila.

  • 14. Data: 2006-02-07 20:39:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2006 21:19:58 +0100, Piotr Szewczyk napisał(a):

    > Tak, ale było to pudełko nasion PRZEMYSŁOWYCH. Zapewniam Cię, że konopia
    > bez podawania żadnej chemii ma działania odurzające. Twierdzisz że na
    > Jamajce Rastafarianie polewają chemią swoje hektarowe pola? ;>

    Nie :) Oczywiście, że ma działanie odurzające, ale jest dużo słabsza i nie
    wali tak mocno w łeb jak to co można "kupić" - nafaszerowane różnorodną
    chemią.

    > Trochę
    > robi się OT, jeżeli interesuję Cię temat zapraszam na kanaba.info lub na
    > prv.

    Z używek stosuję tylko alkohol, kawę i komputer :) Okej, EOT :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-02-07 20:46:02
    Od: Piotr Szewczyk <p...@u...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Nie :) Oczywiście, że ma działanie odurzające, ale jest dużo słabsza i nie
    > wali tak mocno w łeb jak to co można "kupić" - nafaszerowane różnorodną
    > chemią.

    To jeden z fałszywych mitów popularny wśród przeciwników legalizacji.

    Polecam dość obiektywne źródło:

    http://www.narkotyki.com.pl/tematy/10.html

    --
    Piotr Szewczyk

  • 16. Data: 2006-02-07 21:08:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2006 21:46:02 +0100, Piotr Szewczyk napisał(a):

    > To jeden z fałszywych mitów popularny wśród przeciwników legalizacji.

    Nie wiedzialem :)
    PS. Jestem ZA legalizacją.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2006-02-08 07:47:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Piotr Szewczyk wrote:

    > ..., yerba mate, .....

    To lublelski herbapol sprzedaje całkiem legalnie

  • 18. Data: 2006-02-08 10:46:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Nie wiedzialem :)
    > PS. Jestem ZA legalizacją.

    fajna stronka, tylko z jednym sie nie zgadzam, tzn z sposobem rozumowania:

    " Czy to prawda, że od miękkich do twardych narkotyków jest tylko jeden
    krok?

    - Nie znam badań, które by potwierdzały, że używanie marihuany jest
    zawsze wstępem do poważniejszego uzależnienia, ale 95 proc. znanych mi
    heroinistów od niej zaczynało. Można też, paląc "niewinną trawkę",
    zupełnie nieświadomie natknąć się na "skuna w panierce", czyli skręta
    przyprawionego niewielką ilością heroiny do palenia, tzw. brown sugar I
    zaczyna się tragedia, bo heroina jest najbardziej niebezpiecznym
    narkotykiem -jako jedyna uzależnia zarówno psychicznie, jak i fizycznie."

    otoz nalezaloby sprawdzic ile osob palacych marihuane przechodzi do
    twardych narkotykow a nie ile osob uzaleznionych od heroiny zaczynalo
    od marihuany bo sie niepotrzebnie wode z mozgu robi 'moherowym beretom'.

    P.

    P.

  • 19. Data: 2006-02-08 11:29:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2006 11:46:48 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > otoz nalezaloby sprawdzic ile osob palacych marihuane przechodzi do
    > twardych narkotykow a nie ile osob uzaleznionych od heroiny zaczynalo
    > od marihuany bo sie niepotrzebnie wode z mozgu robi 'moherowym beretom'.

    "Nie ma cienkiej linii między gandzią a crackiem, wiesz
    Jeśli jest, to między piwem a denaturatem też"

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-02-09 01:33:21
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    to co można "kupić" - nafaszerowane różnorodną
    > chemią.

    czym wg ciebie mieliby to faszerować?