  • 11. Data: 2014-01-16 11:55:34
    Temat: Re: Składanie życzeń cichociemnemu, a prawo na facebooku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Jan 2014, Stokrotka wrote:

    > z uporem maniaka upominał się o zdjęcie. Zdjęcia nie ma

    Proszzz:
    https://www.google.pl/search?q=stokrotka&hl=pl&tbm=i
    sch&tbo=u&source=univ&sa=X
    (tak, wiem, spóźnione, nie dziękuj)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-01-16 16:30:04
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Tylko idioci, w tym Stokrotki, dają się złapać na wędkę z dyndającą
    > literką "f".

    Pszecież wyplułam haczyk.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 13. Data: 2014-01-18 22:42:47
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-15 21:33, Bartolomeo pisze:

    > faktycznie data "absuradlna" jak napisałaś "stcznia" to co sie dziwisz,
    > i jeszcze podawanie fałszywych danych, no no, bo znowu będą do ciebie
    > szczelać

    Daj Boże tym razem trafią

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2014-01-20 09:40:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Proszzz:
    > https://www.google.pl/search?q=stokrotka&hl=pl&tbm=i
    sch&tbo=u&source=univ&sa=X
    > (tak, wiem, spóźnione, nie dziękuj)
    Jest nawet coś w temacie inwigilacji, deptania godności itp:
    http://www.owady.org.pl/owady/biedronki-stokrotka.jp
    eg
    ;-)

    Maciek

  • 15. Data: 2014-01-20 12:20:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Jan 2014, Maciek wrote:

    > Jest nawet coś w temacie inwigilacji, deptania godności itp:
    > http://www.owady.org.pl/owady/biedronki-stokrotka.jp
    eg
    > ;-)

    Drapieżnego, bo to drapieżniki są :)