  • 21. Data: 2018-07-23 22:26:58
    Temat: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.07.2018 o 17:43, Shrek pisze:

    > Otóż to. Pomysł, żeby konkurencja wykupywała miejsca i nie latała jest
    > zdziebko absurdalny;)

    Dziwne jest to, że odkrywacie w sobotę to co ja napisałem w środę.

    "Bilet anulują, miejsce się zwolni i można sprzedać je drożej..."

    I albo niektórzy szybciej piszą zanim zrozumieją co przeczytali albo
    wycofują się teraz rakiem widząc, że ich hipotezy nie mają oparcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2018-07-23 22:29:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    >
    > I albo niektórzy szybciej piszą zanim zrozumieją co przeczytali albo
    > wycofują się teraz rakiem widząc, że ich hipotezy nie mają oparcia.

    Zakładam, ze następępne zdanie z którym to właśnie dyskutowałem wyciąłeś
    przypadkiem:P

    "Wyobraź sobie inny przykład. Jesteś z konkurencji i wykupujesz
    dziesiątki promocyjnych miejsc na wszystkie loty. Przewoźnik lata na
    pusto, a klientela idzie do konkurencji. "

    Shrek