  • 1. Data: 2018-07-07 17:13:06
    Temat: pozew
    Od: n...@g...com

    Witam,
    Spada popularność pis, więc teraz to oni chcą abym pozwał go, liczą że wsypie siebie
    i będą czyści, ja nie będę psuł zadania opozycji, zdecydowałem że go nie pozywam. W
    tv wielkie przedstawienie żeby mu się wydawało że nie chcą pozwu

  • 2. Data: 2018-07-07 17:59:54
    Od: n...@g...com

    zorientowałem się dopiero dzisiaj, naszczescie wysłany wcześniej pozew to nie był akt
    oskarżenia i sąd to wycofa

REKLAMA