  • 1. Data: 2021-10-28 17:03:29
    Temat: Skąd oni takich biorą?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,277
    44322,dziennikarze-odnalezli-skazanego-za-onanizowan
    ie-sie-w-parku.html

    "Tomasz Frątczak, były rzecznik Centralnego Biura Antykorupcyjnego i
    były inspektor Najwyższej Izby Kontroli, od 2017 r. pracuje w dziale
    obronności i zarządzania kryzysowego Poczty Polskiej - podaje Onet.pl.
    Urzędnik w 2016 r. został skazany przez warszawski sąd na pięć dni
    aresztu za obnażanie się i onanizowanie w jednym ze stołecznych parków."

    Oni specjalnie takich wyszukują, czy co?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2021-10-28 17:40:08
    Temat: Re: Skąd oni takich biorą?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2021 17:03:29 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    > aresztu za obnażanie się i onanizowanie w jednym ze stołecznych parków."
    >
    > Oni specjalnie takich wyszukują, czy co?

    Zaraz tam specjalnie wyszukuja - ktory to przypadek, drugi czy trzeci
    ?

    Jak wsrod ludzi jest jakis % homoseksualistow, to widac jest i pewien
    % ekshibicjonistow - i co proponujesz - do pracy nie przyjmowac ? :-)

    Ale jak widac kolegow ma dobrych ... tacy sami, czy np z jednej
    ministrantury :-)

    No ale zaraz .. 2016, to co on robil - sukces wyborczy opijał?

    J.

  • 3. Data: 2021-10-28 18:52:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.10.2021 o 17:40, J.F pisze:
    44322,dziennikarze-odnalezli-skazanego-za-onanizowan
    ie-sie-w-parku.html

    > Zaraz tam specjalnie wyszukuja - ktory to przypadek, drugi czy trzeci
    > ?

    Przyznaję, żart ci się udał.

    > Jak wsrod ludzi jest jakis % homoseksualistow, to widac jest i pewien
    > % ekshibicjonistow - i co proponujesz - do pracy nie przyjmowac ? :-)

    No skąd. Ale skąd ta nadreprezentacja frików akurat u nich?
    Wszelkich frików, bo nie mam na myśli tylko tych z obsesjami na temat
    homoseksualistów i seksu, których zresztą też mają nadreprezentację w
    ilości grubo powyżej trzech.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2021-10-28 20:32:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2021 18:52:58 +0200, Kviat wrote:
    44322,dziennikarze-odnalezli-skazanego-za-onanizowan
    ie-sie-w-parku.html

    > Przyznaję, żart ci się udał.

    > No skąd. Ale skąd ta nadreprezentacja frików akurat u nich?

    Ale co - jest wiecej przypadkow?

    Bo tu mamy jeden, sprzed kilku lat zreszta, niedawno byl ten
    prokurator w Legnicy, jeszcze mi chodzi po glowie komendant we
    Wroclawiu, ale to chyba inny przypadek.

    Znasz takich wiecej, czy dwa to juz nadreprezentacja ?

    Mnie tam interesuje cos innego ... jesli oni maja taka sklonnosc do
    takich wybrykow, to co - wczesniej sie nie zdarzalo, czy tylko ich nie
    przylapano?
    Czy tylko za duzo alkoholu ... a moze jednak jakis narkotyk?

    No i jeszcze ci Angole mi sie przypominaja, co to za swietna zabawe
    uwazali przebiec sie nago po Krakowie.

    > Wszelkich frików, bo nie mam na myśli tylko tych z obsesjami na temat
    > homoseksualistów i seksu, których zresztą też mają nadreprezentację w
    > ilości grubo powyżej trzech.

    O co chodzi z tymi obsesjami?
    Nie lubia, lubia, czy co ?

    J.

  • 5. Data: 2021-10-28 21:37:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.10.2021 o 17:40, J.F pisze:

    > Jak wsrod ludzi jest jakis % homoseksualistow, to widac jest i pewien
    > % ekshibicjonistow - i co proponujesz - do pracy nie przyjmowac ? :-)

    Bo ja wiem - tak po prawdzie to bliżej lub dalej znam kilkaset osób i
    żadnego potwierdzonego ekshibiocjonysty. A ty znasz?

    A co do pracy - to jak go prywaciarz zattudnia to jego sprawa. Ale
    stanowiska "publiczne" powinny trzymać jakiś poziom.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-10-28 22:02:48
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):
> [...]
    > aresztu za obnażanie się i onanizowanie w jednym ze stołecznych parków."
    >
    > Oni specjalnie takich wyszukują, czy co?

    Prawomocnie skazany?

  • 7. Data: 2021-10-29 01:27:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bo ja wiem - tak po prawdzie to bliżej lub dalej znam kilkaset osób i
    > żadnego potwierdzonego ekshibiocjonysty. A ty znasz?

    To, że się przed Tobą nie obnażają, nie znaczy, że nie są :)

    > A co do pracy - to jak go prywaciarz zattudnia to jego sprawa. Ale
    > stanowiska "publiczne" powinny trzymać jakiś poziom.

    No jak się onanizował, to szansa jest że trzymał, a kto wie, może nawet
    aspirował w kierunkach co bardziej wertykalnych?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2021-10-29 06:25:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, że się przed Tobą nie obnażają, nie znaczy, że nie są :)

    Ten też się przede mną nie obnażał:P

    > No jak się onanizował, to szansa jest że trzymał, a kto wie, może nawet
    > aspirował w kierunkach co bardziej wertykalnych?

    I to jest słuszna koncepcja!

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-10-29 09:25:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.10.2021 o 20:32, J.F pisze:

    > Ale co - jest wiecej przypadkow?

    Pokaż jednego normalnego.

    > Znasz takich wiecej, czy dwa to juz nadreprezentacja ?

    Obejrzyj czasem TVpis, to poznasz.
    Ale nie stronią również od innych mediów, więc chyba żyjesz na bezludnej
    wyspie bez dostępu do internetu, skoro zadajesz takie pytania.

    To ich obsesje, więc ich pytaj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 10. Data: 2021-10-29 10:32:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 09:25:31 +0200, Kviat wrote:

    > Pokaż jednego normalnego.

    Aaa, ale to politycy, to co sie dziwisz.

    > Obejrzyj czasem TVpis, to poznasz.

    No ale chyba sie nie onanizuja przed kamerą?

    A ze tam maja "katolicki punkt widzenia", to co sie dziwisz ...

    > Ale nie stronią również od innych mediów, więc chyba żyjesz na bezludnej
    > wyspie bez dostępu do internetu, skoro zadajesz takie pytania.

    Inne partie lepsze?

    > To ich obsesje, więc ich pytaj.

    Ale to ty piszesz o obsesjach, wiec jakie zauwazyles?

    A jesli chodzi o homo ... pamietaj, ze jeszcze calkiem niedawno, w
    wielu krajach byl karalny.

    Wiec ci z "obsesja" ... zapoznieni w rozwoju, czy gleboko
    moralni? :-)

    I jesli cos tu dziwi, to ze katoliccy ksieza im nie przekazali milosci
    blizniego, szczegolnie, ze w wsrod nich sporo gejow :-)

    Teraz czytam np o zjezdzie dziewic konsekrowanych, i tak sie
    zastanawiam, co o tym sadzic.
    Kosciol sie w sredniowieczu zatrzymal, czy podkopuje swoje wlasne
    fundamenty, a moze to po prostu margines nie warty wzmianki.

    J.