  • 11. Data: 2021-10-29 10:38:19
    Temat: Re: Skąd oni takich biorą?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 21:37:36 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale stanowiska "publiczne" powinny trzymać jakiś poziom.

    No i trzymają poziom, tyle że pisowski.
    W sumie niczego nie ukradł i nie zrobił żadnego wału - chyba że jeszcze się
    nie wydało - więc na tle kolegów nie jest taki najgorszy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-10-29 10:57:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 10:32, J.F pisze:

    > No ale chyba sie nie onanizuja przed kamerą?

    Onanizują się swoją głupotą.
    I jeden i drugi sposób onanizowania powinni zostawić w zaciszu domowym.

    > A ze tam maja "katolicki punkt widzenia", to co sie dziwisz ...

    To było pytanie retoryczne...

    > Ale to ty piszesz o obsesjach, wiec jakie zauwazyles?

    Takie, które prezentują publicznie.

    > A jesli chodzi o homo ... pamietaj, ze jeszcze calkiem niedawno, w
    > wielu krajach byl karalny.

    Skąd pomysł, że nie pamiętam?
    To ma jakoś usprawiedliwiać ich obsesje? Bo po coś o tym wspomniałeś...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2021-10-29 11:45:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2021 21:37:36 +0200, Shrek wrote:

    > Bo ja wiem - tak po prawdzie to bliżej lub dalej znam kilkaset osób i
    > żadnego potwierdzonego ekshibiocjonysty. A ty znasz?

    Przynajmniej zadnego, o ktorym bym wiedzial.
    Ale to wcale nie takie dziwne.

    > A co do pracy - to jak go prywaciarz zattudnia to jego sprawa. Ale
    > stanowiska "publiczne" powinny trzymać jakiś poziom.

    A tu widzisz - półpubliczne, no i na jakiej podstawie ten poziom
    chcesz trzymac - smierdzi mi dyskryminacja :-)

    J.

  • 14. Data: 2021-10-29 16:25:03
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.10.28 o 17:03, Kviat pisze:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,277
    44322,dziennikarze-odnalezli-skazanego-za-onanizowan
    ie-sie-w-parku.html

    > "Tomasz Frątczak, były rzecznik Centralnego Biura Antykorupcyjnego i
    > były inspektor Najwyższej Izby Kontroli, od 2017 r. pracuje w dziale
    > obronności i zarządzania kryzysowego Poczty Polskiej - podaje Onet.pl.
    > Urzędnik w 2016 r. został skazany przez warszawski sąd na pięć dni
    > aresztu za obnażanie się i onanizowanie w jednym ze stołecznych parków."
    >
    > Oni specjalnie takich wyszukują, czy co?

    Poseł Tadeusz Cymański odpowiedział w TVN24 w "Tak Jest"...
    https://tvn24.pl/go/programy,7/tak-jest--odcinki,108
    40/odcinek-956,S00E956,624376

  • 15. Data: 2021-10-29 21:33:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2021 o 11:45, J.F pisze:

    > A tu widzisz - półpubliczne, no i na jakiej podstawie ten poziom
    > chcesz trzymac - smierdzi mi dyskryminacja :-)

    Wiem. Kiedyś we francji stwierdzili że jacyś dzichadyści są zatrudnieni
    na lotnisku po air side. I nie dało się ich zwolnić, bo to dyskrymincja
    żeby nie zatrudniać terrorystów na lotniskach:P Albo alkomatów na
    dróżników. Albo ekhibiców na dyrektorów;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-11-02 14:21:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 10:57:50 +0200, Kviat wrote:

    > Onanizują się swoją głupotą.
    > I jeden i drugi sposób onanizowania powinni zostawić w zaciszu domowym.

    A tu widzisz - dla nich to nie glupota, tylko "poglądy".

    > To było pytanie retoryczne...

    > Takie, które prezentują publicznie.

    Ale co - kazde, czy tylko te, ktore ci sie nie podobaja?
    Moze masz jakas obsesje :-)

    > Skąd pomysł, że nie pamiętam?
    > To ma jakoś usprawiedliwiać ich obsesje? Bo po coś o tym wspomniałeś...

    Powiedzmy, ze taka byla norma spoleczna.
    Jak widac - ulegla jakiejs zmianie kilkadziesiat lat temu ...
    ale zamiast doceniac, ze sie zmienia, to wymyslasz tym, co sie nie
    przyzwyczaili.

    J.