    From: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 18:48:36 +0000 (UTC)

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    > " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Slicznie to pan wytlumaczyl...
    > Wiec czy niejest pan pweien ze NIE JEST tak, ze uzytkownik otwiera strone
    > gdzie jest ikonka "wejdz" po kliknieciu ktorej instaluje sie dialer
    > dzwoniacy
    > na 0-700 "sam" lub pytajac po drodze wdziecznie "Do Yoy Realy want..."
    >
    > Boguslaw
    o ile dobrze mi wiadomo to dialery laduja sie tylko w 2 przypadkach
    jezeli sie go pobierze bezposrednio ze strony na dysk
    lub jezeli do ladowania jest uzywana kontrolka activex .. wtedy aby sie
    zainstalowal trzeba zatwierdzic..
    Chyba ze ktos ma ustawiony bardzo niski poziom zabazpieczen to jest mozliwe
    ze sie zainstaluje samo bez pytania.
    Ale to wina uzytkownikow poniewaz w ten sposob mozna dostac np.. fajnego
    trojana ,, co podciagnie troche plikow waznych z kompa lub np bedzie kradl
    wpisywane numery kart kredytowych