    From: "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 23:30:35 +0000 (UTC)

    Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nie ma sensu dyskutować z tym "biurem Elita"..."Elita" wciska w internecie
    > ludziom kit,żeby wpłacali składki na stowarzyszenie,w którym jest
    > skarbnikiem.Stowarzyszenie to ma ponoć walczyć w sądach (z TPSA!) o
    > odszkodowania dla tych głupków,którzy się łączyli przez dialery 0700...
    > Ciekawa jestem ile on forsy z tych składek od naiwnych się nachapie ;-)

    Dokladnie Kaju.... ja rowniez juz ostrzegalam wszystkich przed dyskusjami z
    tym oszolomem i naciagaczem.. najwyzsza pora zeby jego ktos podal da sadu za
    naciaganie ludzi obiecujac jakies odszkodowania do ktorych nie maja zadnych
    podstaw. Ten Buzdygan jako dowody przedstawia dialery ktore na laczach
    stalych (a wiec nie ma mozliwosci polaczenia z 0700) nie maja ceny..
    natomiast nie pisze juz o tym, ze jak uzytkownik ma modem to dialer wyglada
    zupelnie inaczej.. ma cene itd.

    To jest zwykle naciaganie ludzi to co robi Buzdygan i jego mala lokalna
    firemka.

    > Pozdrawiam;
    > Kaja

    Pozdrawiam