    From: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 19:03:42 +0000 (UTC)

    wiesz
    mi to nie szkodzi . jak zaczniecie tak marudzic ze placi sie 3.6 pln
    za /gdzie mniej wiecej godzina to tyle co dziwka z agencji wiec raczej kwota
    uczciwa/
    Ja wiem ze lepiej pujsc na dziwki bo przede wszystkim przyjemniej
    ale jak ktos woli to moze i z monitorem ..jaki problem.

    to w koncu beda dialery po 12 pln za minute i to calkiem legalnie.
    Wtedy cale to szczekanie bedzie o dupe potluc