  • 11. Data: 2007-10-11 20:58:46
    Temat: Re: Selekcjoner w klubie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 10 października 2007 14:51
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <feihsj$1hg$1@news2.task.gda.pl>):

    > z drugiej strony jednak dziwi mnie parcie niektorych, aby wlazic tam gdzi
    > nie chca ich kasy :)

    Bo ci co nie chcą to mają coś więcej niż typowy lokal konkurencji. Inaczej
    by nie stosowali niechciejstwa.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 12. Data: 2007-10-13 13:31:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > nie chca ich kasy :)

    Bo ci co nie chcą to mają coś więcej niż typowy lokal konkurencji. Inaczej

    Nie zapominajcie też, że branża rozrywkowa to branża w większości
    utrzymywana przez organizacje mafijne i akurat zdanie niemafijnego
    ulicodeptacza liczy się tu najmniej...

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl