  • 1. Data: 2007-10-10 09:32:44
    Temat: wezwanie do zapłaty- prosze o pomoc obligaje przedwojenne
    Od: w...@h...com

    Witam Was,

    jestem posiadaczką obilgacji przedwojennych, co do których Trybunał
    orzekła, iż Państwo powinno znaleźć sposób na zapłątę za nie.
    dowiedziaąłm się, iż żeby sprawa sie nie przedawniła nalezy wnieśc nie
    pozew tylko wezwanie do zapłaty rządu, którego opłata wynosi 40 PLN.
    Ponieważ nigdy,a le to przenigdy nie maiłam do czynienia z sadami i
    tego typy rzeczami, błagam powiedzcie mi jak sie pisze takie wezwanie
    i do jakiego sądu je składam(rejonowego?), co sie dalej
    dzieje.......narazam sie na jakies koszta

    dzieki za zyczliwa pomoc

  • 2. Data: 2007-10-10 09:52:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Oct 2007 02:32:44 -0700, w...@h...com wrote:
> [...]
    >dowiedziaąłm się, iż żeby sprawa sie nie przedawniła nalezy wnieśc nie
    >pozew tylko wezwanie do zapłaty rządu, którego opłata wynosi 40 PLN.

    Ja w nieco innej kwestii .. to chyba jakas paranoja zeby za wezwanie
    do zaplaty dluznik bral pieniadze ?

    J.

  • 3. Data: 2007-10-11 06:22:40
    Od: w...@h...com