  • 1. Data: 2007-10-10 09:28:24
    Temat: word 6 i licencja
    Od: "jozek" <s...@m...bejbe>

    Doszly mnie sluchy ze po 10 latach wygasa licencja na programy microsoftu,
    czy po 10 latach od wydania programu np word 6.0 mogę go legalnie
    zainstalowac?

    z góry dziękuję
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-10 10:26:15
    Temat: Re: word 6 i licencja
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    nie licencja obowiązuje nawet na windowsa 1,01

  • 3. Data: 2007-10-10 10:50:51
    Od: Yes <y...@p...onet.pl>

    mz pisze:
    > nie licencja obowiązuje nawet na windowsa 1,01

    z tego co pamiętam microsoft uwolnił wersję 3.10 lub 3.11. Wow! ;0

    pozdr.

    yes

  • 4. Data: 2007-10-10 11:15:00
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    jozek pisze:
    > Doszly mnie sluchy ze po 10 latach wygasa licencja na programy
    > microsoftu,...

    Myślę, że źle słyszałeś. najprościej jest zasięgnżć wiedzy u źródła tj.
    w Microsofcie. Ale jestem przekonany, że się rozczarujesz.

    Pozdrawiam. Agaton

  • 5. Data: 2007-10-10 14:10:11
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Yes <y...@p...onet.pl> writes:

    > z tego co pamiętam microsoft uwolnił wersję 3.10 lub 3.11. Wow! ;0

    Bzdura. Inna sprawa, że MS uruchomił niedawno system licencji
    subskrypcyjnych, które wykupuje się na określony okres czasu.

  • 6. Data: 2007-10-10 15:58:00
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-10-2007 o 13:15:00 Agaton <gigsa@USUN_wp.pl> napisał(a):

    > Myślę, że źle słyszałeś. najprościej jest zasięgnżć wiedzy u źródła tj.
    > w Microsofcie. Ale jestem przekonany, że się rozczarujesz.

    Cos mi tez kolacze w glowie. Ale obawiam sie, ze dziala to w inna strone:
    po 10 latach tracisz mozliwosc uzywania programu, poniewaz licencja
    wygasa. Sytuacja nie ma miejsca, gdy w licencji podano inny czas
    wygasniecia.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 7. Data: 2007-10-10 17:13:34
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> writes:

> [...]
    > strone: po 10 latach tracisz mozliwosc uzywania programu, poniewaz
    > licencja wygasa. Sytuacja nie ma miejsca, gdy w licencji podano inny

    Po pięciu. Tylko że jeśli w umowie licencyjnej zaznaczono, że
    licencja jest wieczna (nie wiem, czy to dobre tłumaczenie dla
    angielskiego słowa 'perpetual'), to ten termin nie obowiązuje.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl