    From: "Tomasz O." <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Selekcja w lokalach
    Date: Fri, 10 Sep 2010 13:28:37 +0200

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6d1f4$i5a$1@news.onet.pl...

    > ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje
    > nazwewnątrz - mam y gwarancję

    Rozmawiałem na ten temat jakiś czas temu z kolegą, który obraca się w branży
    gastronomicznej i pokrewnych w Sopocie. Selekcja nigdy nie miała na celu
    wyeliminowania chamstwa czy czegoś podobnego. Jedyny cel jaki temu
    prześwieca to pozbycie się klientów, którzy do jednego piwa proszą 2
    szklanki. Opowiadał, że często selekcjonerzy są bardzo dobrze wyszkoleniu w
    rozpoznawaniu markowych ciuchów, butów, zegarków, perfum itp. Opowiadał
    również o tym, że nawet jak masz portfel wypchany dwusetkami w ilościach
    znacznych a wyglądasz normalnie (tzn. nie masz tych dwusetek przyklejonych
    do każdej części garderoby) to masz marne szanse na wejscie do lokalu.
    Po prostu klient ma wyglądać na takiego co pare tych banknocików w kasie
    zostawi.

    Tomasz