  • 1. Data: 2021-10-20 11:25:50
    Temat: Seks w regulaminie internatu
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W regulaminie internatu karą jest że uczeń może być wydalony z internatu
    za uprawianie seksu.
    Czy to zgodne z innymi przepisami prawa, jeśli czynności seksualne osób
    co ukończyły 15 lat nie są karalne ?

    http://zs1.szczecinek.ibip.pl/public/get_file.php?id
    =237996
    http://zsckrdobryszyce.pl/images/Dokumenty/Regulamin
    -internatu-ZSCKR-Dobryszyce.pdf

    Może powinno być bardziej uścislone ?

  • 2. Data: 2021-10-20 11:33:34
    Temat: Re: Seks w regulaminie internatu
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    W dniu 20.10.2021 o 11:25, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > za uprawianie seksu.
    > Czy to zgodne z innymi przepisami prawa, jeśli czynności seksualne osób

    Daj znać do Ministerstwa od Edukacji (teraz te nazwy ministerst tak
    szybko się zmieniają, że nie nadążam).
    Obecny minister na pewno coś z tym zrobi.

  • 3. Data: 2021-10-20 12:21:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najlepiej uprawiać seks z czarnym imigrantem tej samej płci, wtedy PO coś zrobi.

    -----

  • 4. Data: 2021-10-20 12:37:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Oct 2021 12:21:56 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Najlepiej uprawiać seks z czarnym imigrantem tej samej płci

    To już wiadomo, czemu Wesołowski tak bardzo chciał na Dominikanę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-10-20 12:56:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2021 12:21:56 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Najlepiej uprawiać seks z czarnym imigrantem tej samej płci, wtedy PO coś zrobi.

    W jednym zdaniu zawrzeć wszystkie swoje fobie - niezłe :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2021-10-20 13:17:16
    Temat: Re: Seks w regulaminie internatu (uczniowie 15-18 lat)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Monika Głowacka <m...@i...eu> pisze:
> [...]
    > internatu za uprawianie seksu.
    > Czy to zgodne z innymi przepisami prawa, jeśli czynności seksualne
    > osób co ukończyły 15 lat nie są karalne ?

    Uprawianie w internacie czy gdziekolwiek?

    IMHO taki zapis dla uczniów w wieku 15-18 lat "może budzić pewne
    wątpliwości" ale w praktyce raczej++ będzie "podważany" nie wcześniej
    niż zastosowany w praktyce a wtedy spora część wyrzuconych może nie
    będzie chciała robić "jeszcze większego szumu. IMHO Bardzo wiele będzie
    zależeć od "dodatkowych" okoliczności konkretnej sprawy.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-10-20 14:20:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > za uprawianie seksu.
    > Czy to zgodne z innymi przepisami prawa, jeśli czynności seksualne osób

    Moimi zdaniem §59 pierwszego z tych regulaminów (drugiego nie
    analizowałem) jest mocno pojechano. Jakbym ja to układał, to bym po
    prostu przywołał definicję demoralizacji z ustawy o postępowaniu w
    sprawach nieletnich i nic nie doprecyzowanego.

    Ok! Zabraniamy seksu. A czy ktoś się zastanowił, jak mielibyśmy to
    udowodnić? Co więcej, w wypadku rozprowadzania treści pornograficznych,
    to zaznaczono, że ścigamy tylko to działanie na terenie Internatu. czyli
    jak 17-to letnia dziewczynka będzie uprawiać seks ze swoim chłopakiem,
    to ją z Internetu wyrzucą? Za kradzież, to wywalają, za "udowodnienie",
    to rozumiem, że w wypadku seksu może to być domniemane.

    Zespół szkół, z którego ten regulamin, to liceum i technikum. Czyli
    dzieci w wieku 16~21 lat. No to uprawnianie seksu już jakby nie jest
    tragedią, zwłaszcza, ze nie doprecyzowują, co przez to rozumieją.
    Wkładanie rączek pod bluzkę, to też już seks. A o homoseksualizmie, to w
    ogóle nie wiem, czemu tu wspomniano. Co to kogo obchodzi, kto kogo lubi?
    I czemu homoseksualizm od lesbijstwa się tu rozróżnia?

    Ciekawostka kolejna, to ściganie za przebywanie chłopców u dziewcząt (i
    odwrotnie) - w sytuacji, gdy ścigamy homoseksualizm. I czemu szczególnie
    napastujemy "bestialskie znęcanie się nad zwierzętami"? A
    niebestialskie? Kto i jak to stwierdza?

    Generalnie moim zdaniem ktoś powinien im zwrócić uwagę, że jak się o
    czymś nie ma pojęcia, to najlepiej opierać się na ogólnych standardach.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-10-20 14:46:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Znak czasu. CZARNI mają LEPIEJ ;-)

    Pewna BIAŁA ale opalona feministka TFUUU walczy/ła o prawa CZARNYCH
    kobiet. Dlaczego? Bo łatwiej sobie zrobić rozgłos i brać udział w
    intratnych wykładach i defraudować środki.
    Wydało się po opublikowaniu jej zdjęć z rodzicami ;-)

  • 9. Data: 2021-10-20 21:26:45
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Ok! Zabraniamy seksu. A czy ktoś się zastanowił, jak mielibyśmy to
    > udowodnić?
    Nie wiem jaki status ma internat, ale wydaje mi się, że podchodzi pod
    placówkę oświatową. W takowej musi być zapewniony całodobowy nadzór
    pedagogiczny, również dyżur nocny. Wychowawca na nocnej zmianie zamiast
    spać powinien robić obchód, więc ewentualne ujawnienie "na gorąco"
    podczas obchodu.
    Może jest coś takiego, że nie można zamykać drzwi aby ułatwić nadzór,
    np. podczas czasu na naukę własną aby wychowawca mógł sprawdzić, czy
    uczeń udaje że się uczy
    również w nocy może nie można zamykać drzwi, aby wychowawca mógł
    sprawować nadzór.

  • 10. Data: 2021-10-20 22:02:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.10.2021 o 21:26, Krzysztof kw1618 pisze:
> [...]
    > własną aby wychowawca mógł sprawdzić, czy uczeń udaje że się uczy
    > również w nocy może nie można zamykać drzwi, aby wychowawca mógł

    To, co piszesz ma oczywiście sens, ale o ile ścigają resztę przewinień w
    internacie, to seks akurat w całej galaktyce.

    --
    Robert Tomasik