    Subject: Re: Seks w regulaminie internatu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>
    Date: Wed, 20 Oct 2021 21:26:45 +0200

    > Ok! Zabraniamy seksu. A czy ktoś się zastanowił, jak mielibyśmy to
    > udowodnić?
    Nie wiem jaki status ma internat, ale wydaje mi się, że podchodzi pod
    placówkę oświatową. W takowej musi być zapewniony całodobowy nadzór
    pedagogiczny, również dyżur nocny. Wychowawca na nocnej zmianie zamiast
    spać powinien robić obchód, więc ewentualne ujawnienie "na gorąco"
    podczas obchodu.
    Może jest coś takiego, że nie można zamykać drzwi aby ułatwić nadzór,
    np. podczas czasu na naukę własną aby wychowawca mógł sprawdzić, czy
    uczeń udaje że się uczy
    również w nocy może nie można zamykać drzwi, aby wychowawca mógł
    sprawować nadzór.