  • 1. Data: 2021-10-20 13:48:25
    Temat: Re: Pedaly wszystkich krajów lacza sie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.10.2021 o 01:16, J.F pisze:

    > A moze zalezy od pytan?

    to może kilka osób wypełni ankietę.

    > Jakby tak bylo:
    > a) czy chcesz zakazac i karac stosunki h-s
    nie
    > b) zezwolic na stosunki h-s
    tak
    > c) zezwolic na zwiazki partnerskie h-s
    tak
    > d) zezwolic na malzenstwa h-s
    nie
    > e) zezwolic zwiazkom/malzenstwom h-s na adopcje dzieci
    nie> to jak obstawiacie wynik ?

    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2021-10-20 20:00:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > to może kilka osób wypełni ankietę.

    > nie
    > tak
    > tak
    > nie
    > nie> to jak obstawiacie wynik ?

    O ja cię... Zgadzam się z robertem:P

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-10-21 10:30:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Oct 2021 20:00:59 +0200, Shrek napisał(a):

    > O ja cię... Zgadzam się z robertem:P

    Można powiedzieć, że to była zupełnie przyzwoita wypowiedź jak na standardy
    Roberta Policmajstra.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-10-21 13:52:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-października-2021 o 20:00, Shrek pisze:
    > O ja cię... Zgadzam się z robertem:P

    Potwierdzam ;-)