    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściąganie plików
    Date: Thu, 18 Aug 2005 17:52:26 +0200

    mariposa doux wrote:

    > A'propos watku jeszcze - wyglada na to, ze pismaki nam w glowach
    > mieszaja...
    >
    > "Zatrzymany za nielegalne s'cia;gnie;cie pliku z sieci"
    > http://wiadomosci.onet.pl/1149467,11,item.html

    ciag dalszy....

    "w wywiadzie dla kieleckiej "Gazety Wyborczej" broni się jednak
    twierdząc, że plik był ogólnie dostępny:

    "Wiedziałem, że produkcją nowego klipu zajmuje się niemiecka firma.
    Odwiedziłem jej stronę internetową, gdzie znalazłem ogólnodostępny link,
    była tam informacja: [download] [pobierz - red.], dzięki czemu można
    było ściągnąć teledysk. Tak właśnie zrobiłem. Zresztą każdy mógł to
    zrobić, ale okazało się później, że ja byłem pierwszy i dlatego to do
    mnie dotarła policja".

    Oskarżony nie dystrybuował także pliku, lecz na forum fanów DM podał
    linka do niemieckiej strony, gdzie, według jego mniemania legalnie,
    można było pobrać klip."

    http://muzyka.onet.pl/mr,1150109,wiadomosci.html

    No i wyglada, ze chcieli zrobic pokazowke, ale im nie wyszlo... Nawalil
    webmaster serwisu muzycznego? :> No i sie okazalo,z e kazdy moze
    sciagnac. Nie rozpowszechnial zas pliku, tylko informacje, ze plik jest
    do sciagniecia ze strony serwisu producenta...

    Wiec?

    Kolejna kompromitacja?

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt