    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiadka
    Date: Sat, 8 Oct 2005 01:00:16 +0200

    > A musisz cokolwiek udowadniać? Po co? Błąd może się każdemu
    > zdarzyć. Mi też się zdarza, a jakoś nie mam jeszcze opinii
    > nieoczytanego nieuka ;) No, sądzę że nie mam... ;>

    Ciezka, wrodzona dysleksja i dysgrafia, klaniam sie. Dzieki ciezkiej pracy
    dzis nie robie bledow, poza drobnymi interpunkcyjnymi i inwersjami, ktorych
    nie potrafie sie pozbyc. Nie dam sobie wmowic, ze "kont" jest czymkolwiek
    innym, jak efektem wrodzonej odpornosci na chloniecie wiedzy, skrzetnie
    wspomaganej brakiem motywacji do zmiany tego stanu rzeczy ;>

    A Ty, Cyber Girl, jezeli czasami popelniasz blad... daj sie poprawic. Nie
    szkodzi tez powtorzyc sobie kilkanascie razy i zapamietac ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger