    From: "darek" <ma to w dupie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Samochód zastępczy
    Date: Sat, 3 Jun 2006 14:11:04 +0200

    Posiadam samochód służbowy który uległ awarii w trasie, odholowano mnie do
    serwisu
    Samochód ma wykupione ubezpieczenie Asistance ale umowa jest w siedzibie
    firmy,
    nie mogę sprawdzić jej treści
    Ubezpieczenie jest W EFL (Europejski Fundusz Leasingowy ???)

    Zaproponowano mi samochód zastępczy i tu nie mam jasności
    Jak długo mogę korzystać z tego samochodu, pani w słuchawce (ubezpieczyciel)
    twierdzi że do momentu naprawienia,
    pan w serwisie że 3 dni ?

    Sprawa druga , podstawili samochód zastępczy pod serwis, ale odstawić każą
    do siedziby firmy
    która wypożycza te samochody, spraw się komplikuje gdyż odległość pomiędzy
    tymi punktami to Ok 25 km
    (przez całe duże miasto) musiłabym więc ponieść koszt powrotu (taxi to Ok 70
    do 80 zł)

    Jako że byłem dość daleko od domu wykupiono mi hotel, tyle że hotel
    przysługuje mi na 4 doby tylko
    co dalej ? jak samochód będzie dłużej w serwisie ?

    Darek