  • 1. Data: 2004-10-27 16:04:44
    Temat: Sąd Najwyższy
    Od: "bartek" <b...@b...e-zum.com>

    Cześć

    Muszę napisać do szkoły informację dotyczącą Sądu Najwyższego, jednak
    nigdzie w internecie nie mogę znaleźć żadnych informacji. Na oficjalnej
    stronie nie ma zbyt wiele informacji, więc może wy mi pomożecie - może
    jakieś linki do informacji o sądzie najwyższych ???

    Pozdr,
    Bartek

  • 2. Data: 2004-10-27 16:14:39
    Temat: Re: Sąd Najwyższy
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@b...e-zum.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronie nie ma zbyt wiele informacji, więc może wy mi pomożecie - może
    > jakieś linki do informacji o sądzie najwyższych ???

    Napisz tak:
    sąd najwyższy to jedyna deska ratunku dla bandytów z rządu, którzy okradają
    Naród Polski, wywożą nasze pieniądze za granicę do I_sra_ela i nie tylko,
    robią afery i rozkradają majątek narodowy dzieląc się fabrykami i
    kopalniami, które najpierw doprowadzają do upadłości, aby wykupić je za
    bezcen.

    Jedna smyjorska banda, która wspiera bandy rabujące Polskę i Polaków
    wspomagana aparatem przymusu - policją, która za 5 zł bije obywateli
    Australii na autostradzie A4, która morduje niewinną młodzież strzelając do
    młodzieży z broni palnej, która mordowała wielu cennych Polaków z księdzem
    Popiełuszko na czele (parę dni temu była rocznica jego męczeńskiej śmierci.

    Gdy przyjdzie do procesu jakiegoś bandyty z rządu lub z Orlenu, wszyscy
    wielcy prawnicy nabierają wody buzie i sprawa milknie, a złodziej jedzie
    wydawać pieniądze za granicę.

    brat_trollin

  • 3. Data: 2004-10-27 20:02:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl> napisał w wiadomości

    > Gdy przyjdzie do procesu jakiegoś bandyty z rządu lub z Orlenu, wszyscy
    > wielcy prawnicy nabierają wody buzie i sprawa milknie, a złodziej jedzie
    > wydawać pieniądze za granicę.

    Powieś się na znak protestu, ale nie męcz nas swoimi bredniami.

    Leszek

  • 4. Data: 2004-10-27 20:06:16
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

    > Powieś się na znak protestu, ale nie męcz nas swoimi bredniami.
    >
    > Leszek

    Prędzej ciebie powieszę niż siebie. A prościej będzie ci strzelić w łeb
    debilowaty i tak.

    brat_trola