  • 11. Data: 2008-06-24 22:47:02
    Temat: Re: SZCZYT CHAMSTWA!!!!!!!! SĄDU APELACYJNEGO
    Od: ANETA <m...@g...com>

    On 25 Cze, 00:27, ANETA <m...@g...com> wrote:
> [...]
    Strasbourgu.

    > DO STRASBURGA ODWOLAŁAM  SIĘ W 2007r.
    > wcześniej napisałam skargę do Europejskiego Rzecznika Praw
    > Obywatelskichn
    > w dniu 23 pażdziernika 2005r, otrzymałam pismo od prof. Nikiforosa
    > Diamentourosa
    > że jest zaszokowany powyszą sytuacją  a pismo osobiste przesyła do
    > prof .Zoola uwczesnego Rzecz. Praw .Obyw.versca

    A PROKURATURA W DNIU 25 września 2004r odmawia wczęcxia dochodzenia
    po moin odowołaniu uznaje przestępstwo z art.262kk male UWAŻA ŻE
    RODZICE NIE SĄ STONĄ!!!!!
    BO art.ten jest umiejscowiony w rozdziale przestępstw przeciwko
    porządkowi publicznemu
    Piszę odwołanie od tego DEBILIZMU
    otrzymuję pismo z Prokuratury w Legnicy żeby wystąpić na drgę sądową
    co uczyniłam

  • 12. Data: 2008-06-25 07:22:03
    Temat: Re: SZTYT CHAMSTWA!!!!!!!!SĄDU APELACYJNEGO
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A co jeszce odgaża się ŻE ODWAŻYŁAM SIĘ
    > ŚCIĄGNĄĆ TVN 24
    > że napisałam skargę

    Tak bywa, jak wiocha po studiach bierze się za wydawanie wyroków. Podaj nazwiska
    sędziego, żebyśmy wiedzieli kto to jest. Niech przynajmniej się wstydzi.

    --
    Lukasz

  • 13. Data: 2008-06-25 08:34:25
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    LukaszS wrote:
    > Tak bywa, jak wiocha po studiach bierze się za wydawanie wyroków. Podaj
    > nazwiska sędziego, żebyśmy wiedzieli kto to jest. Niech przynajmniej się
    > wstydzi.

    Podziwu godna przenikliwość - na tych podstawach, takie wnioski...

    g.

  • 14. Data: 2008-06-25 10:35:39
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gizmacz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podziwu godna przenikliwość - na tych podstawach, takie wnioski...

    Tak to jest, jak wiocha bez studiów bierze się za wydawanie wyroków.

  • 15. Data: 2008-06-25 12:13:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    ANETA wrote:
    (...)

    przepraszam bardzo ale coś mi sie wydaje, ze to NTG ->pl.pregierz
    ps. mimo, ze serdecznie Ci współczuje to - pisanie z włączonym Caps Lockiem
    nie jestr mile widziane, a żale na pl.soc.prawo są raczej bezzasadne

    ale to tak tylko na marginesie.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 16. Data: 2008-06-25 12:38:45
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ANETA" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >DO STRASBURGA ODWOLAŁAM SIĘ W 2007r.

    A pisz nawet bezpośrednio do Karola Strasburgerea. Tylko nie krzycz.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2008-06-26 06:45:07
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ANETA" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > A pisz nawet bezpośrednio do Karola Strasburgerea. Tylko nie krzycz.
    >

    > --

    Lesio jest wybroca pisu jakby kto nie wiedzial, to wyjasnia jego post

  • 18. Data: 2008-06-26 10:01:14
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > "odgaża się ŻE ODWAŻYŁAM SIĘ ŚCIĄGNĄĆ TVN 24 że napisałam skargę"

    Chodziło mi o takie właśnie prymitywne zachowanie, a nie o wyrok w sprawie,
    którego nie mnie oceniać.

    --
    Lukasz

  • 19. Data: 2008-06-26 18:50:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > Lesio jest wybroca pisu jakby kto nie wiedzial, to wyjasnia jego post

    I w dodatku umie pisać po polsku. Ty smarku może kiedyś....