  • 1. Data: 2008-06-24 17:34:13
    Temat: Sformułowanie pisma do sądu rodzinnego w sprawie sprzedaży pojazdu
    Od: c...@g...com

    Witam

    Syn chce sprzedać motorower, który jest zarejestrowany tylko na niego
    a nie ma skończonych 18-stu lat.Potrzebna jest zgoda sądu rodzinnego
    na sprzedaż pojazdu.
    Potrzebuję pomocy w sformułowaniu odpowiedniego pisma, aby przypadkiem
    nie zostało odrzucone.
    Wg. Pani z urzędu potrzeba: dokładne dane,opis czynności, 40zł do
    wpłaty oraz akt urodzenia.

    Moja wersja:

    Zwracam się z prośbą o pozwolenie na sprzedaż pojazdu aprilia rs o
    numerze rejestracyjnym ..... której właścicielem jest mój
    syn ........ ........ .

    Dane rodzinów

    Dane Właściciela pojazdu

    Dane pojazdu

    Z poważaniem ......

    Czy należy dodać powód sprzedaży, napisanie o który dokładnie paragraf
    chodzi?
    Nei chcę aby zgłoszenie zostało odrzucone, na rozpatrzenie czeka się
    miesiąc-dwa jeżeli okaże się złe trzeba będzie czekać dłużej...

    Pozdrawiam i proszę podpowiedzeć co dopisaac

  • 2. Data: 2008-06-25 11:10:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    c...@g...com pisze:

    > Czy należy dodać powód sprzedaży, napisanie o który dokładnie paragraf
    > chodzi?

    Powód przede wszystkim. Sąd musi wiedzieć dlaczego sprzedaż będzie
    korzystna dla dziecka.
    Musisz też określić cenę za którą motorower będzie sprzedany.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."