  • 11. Data: 2004-07-02 12:58:09
    Temat: Re: SKąd komornik ma dane rachunku bankowego dłużnika ?
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:675b.000001b7.40e54516@newsgate.onet.pl...

    > Co w sytuacji kiedy np. dłużnik mojego dłużnika dłużnika otrzyma
    informacje o
    > zajęciu wierzytelności w sytuacji kiedy już spłaci swoje zadłużenie
    względem
    > mojego dłużnika ?

    napisze do komornika aby ten wybrał dowolnie część ciała,
    w które ten może go pocałować.

    z twojego opisu wywnioskowałem, że to mogą być wierzytelności ze stałej
    współpracy
    zaznacz to komornikowi nie pisze "obecne i przyszłe"
    (chyba standardowo tak pisze ale lepiej się upewnić)

    pozdr
    Traaq

  • 12. Data: 2004-07-02 23:36:09
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Czy istnieje możliwość indywidualnego ustalenia czy dana firma ma
    > zarejestrowane pojazdy mechaniczne ?
    >

    > Co jeśli auta rejestrowane są poza miejscowością stanowiącąsiedzibę firmy ?

    moze sie okazac, ze to nie sa ich auta lecz sa np. w leasingu i wtedy
    komornik ich nie moze zajac bo zajeciu podlegaja tylko ruchomosci
    stanowiace wlasnosc dluznika :)

    pozdr.
    marcin

  • 13. Data: 2004-07-03 06:38:17
    Temat: REASUMUJĄC
    Od: l...@v...pl

    1. Przygotowałem wniosek do komornika w którym dodatkowo wskazuję na konieczność
    zajęcia rachunku bankowego, którym posługuje się mój dłużnik w obrocie
    gospodarczym, dla uwiarygodnienia przedkładam wzór umowy, jakie podpisuje z
    klientami.

    ( nomen omen osoba bliska dłużnikowi pracuje w tym banku na stanowisku wysokim )

    2. Przygotowałem liste podmiotów, któe podpisały umowy z dłużnikiem, umowy
    długoterminowe i odnawialne po roku automatycznie, jednocześnie wskazując na
    koneicznośc zajęcia wierzytelności jakie przysługują mojemu dłużnikowi od tych
    właśnie podmiotów.

    3. Czy przeszkodą dla stosowania 509 jest prowadzone postępowanie egzekucyjne ?
    Będę w tygodniu prowadził rozmowe z dwiema firmami, z ktorymi osobiście
    podpisywałem umowy na rzecz dłużnika i moze przekonam ich do kupienia części
    mojej wierzytelności za atrakcyjną dla nich cenę.

    4. Z INNEJ BECZKI.
    Umowa darowizny przedmiotu będącego współwłąsnością 3 osób - ma być 3 darczyńców
    w umowie ?