  • 1. Data: 2003-06-26 19:59:47
    Temat: S.C.
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Jest społka cywilna, 3 wspolników z rownymi udzialami. Jeden ze wspolników
    chce sie wypisać i odzyskać wkład. Jak powiniem to sformułować w aneksie do
    umowy, ze z dniem 30 czerwca 2003 wypisuje sie ze spólki i chce jak
    najszybciej odzyskac wkład oraz jak ując to, ze drugi wspólnik jest mu
    winiem 6000zł (oddzielna umowa, ze splaci je do 31.12.2003), ktore wspólnik,
    ktory chce sie wypisać pozyczyl mu przy zalozeniu społki.
    Pozdrawiam. i prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2003-06-27 19:05:08
    Temat: Re: S.C.
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    "Nicolka" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    do
    > umowy, ze z dniem 30 czerwca 2003 wypisuje sie ze spólki i chce jak
    Myślę że jakoś tak "1. Z dniem 30 czerwca ze spółki występuje wspólnik x.
    2. Wkład w wysokości .......... zostanie Panu x zwrócony do dnia 15 lipca
    2003.
    >oraz jak ując to, ze drugi wspólnik jest mu
    > winiem 6000zł (oddzielna umowa, ze splaci je do 31.12.2003),
    Jeżeli jest to odrębna umowa pożyczki, to ma niewiele wspólnego ze spólką i
    nie trzeba o niej wspominać w aneksie

    burenezo

  • 3. Data: 2003-06-29 21:35:50
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>