  • 1. Data: 2004-04-20 06:06:10
    Temat: Ryczalt kilometrow za prywatny samochod
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Osoby korzystajace z prywatnego samochodu moga uzyskac zwrot
    kosztow, np. za delegacje, wg stawki za kilometr. Ten
    przelicznik okresla urzad skarbowy. Jesli sie myle, niech mnie
    ktos poprawi.
    Pytanie: czy ten przelicznik moze byc w firmie zmniejszony? Czy
    firma ma do tego prawo?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2004-04-20 07:00:21
    Temat: Re: Ryczalt kilometrow za prywatny samochod
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    .2...
    > Osoby korzystajace z prywatnego samochodu moga uzyskac zwrot
    > kosztow, np. za delegacje, wg stawki za kilometr. Ten
    > przelicznik okresla urzad skarbowy.

    Ach, ta przemozna wiara w omnipotencje i cale zlo swiata z winy skarbówki.

    " ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z
    dnia 26 marca 1998 r.w sprawie warunków ustalania i zasad zwrotu kosztów
    używania do celów służbowych samochodów osobowych"

    > Pytanie: czy ten przelicznik moze byc w firmie zmniejszony? Czy
    > firma ma do tego prawo?

    Oczywiście, to dobra wola pracodawcy. Moze w ogóle ci nie przyznac zadnego
    limitu. Rozporzadzenie okresla natomiast GÓRNY pułap limitu.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5