  • 1. Data: 2004-04-19 20:20:57
    Temat: pociągiem do Włoch
    Od: p...@o...pl

    Witam! W zeszłym roku byłam deportowana z Włoch. Mam tam zakaz wjazdu przez 5
    lat. Z dniem przystapienia Polski do UE, do krajów unii bedziemy mogli wjeżdzać
    również za okazaniem dowodu osobistego. Natomiast nie jestem pewna czy to
    nastapi dosłownie 1 maja b.r. Tak więc moje pytanie jest nastepujące... 29
    kwietnia planuje wyjazd do Włoch, ale pociągiem (myślę ze busem nie byłoby
    problemu, gdyż nie ma granicy włosko-austriackiej, a jesli ktoś by się czepiał
    na granicy polsko-niemieckiej to po prostu mówię że jadę do Niemiec). Jak
    wygląda przejazd pociągiem za granice naszego kraju, a najlepiej jakby ktoś
    wiedział jak to wygląda z Włochami, w jaki sposób następuje kontrola
    dokumentów ????????????? Czy na granicy niemiecko-polskiej moge powiedziec że
    jadę sobie do Niemiec??? ;) Bardzo proszę o poważne odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    BEATA

  • 2. Data: 2004-04-20 07:44:23
    Temat: Re: pociągiem do Włoch
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    p...@o...pl wrote:

> [...]
    > dokumentów ????????????? Czy na granicy niemiecko-polskiej moge powiedziec
    > że jadę sobie do Niemiec??? ;) Bardzo proszę o poważne odpowiedzi.

    No a nie mozesz po prostu jechac do niemiec ?

    Boguslaw