  • 1. Data: 2004-04-19 22:13:03
    Temat: legalize!
    Od: "eF" <d...@p...com>

    W dniach 28-30 Kwietnia, do Warszawy przyjadą przedstawiciele
    światowych i europejskich elit finansowych i politycznych, z tej
    okazji ruch alter-globalistyczny przygotowuje szereg protestów
    wymierzonych przeciwko tym którzy chcą za wszelką cenę utrzymać obecne
    status quo. Kanaba wraz z Europejską Radą NGO d/s Polityki
    Narkotykowej (ENCOD) i międzynarodową koalicją ICN weźmie udział w
    działaniach związanych z Alternatywnym Szczytem Ekonomicznym poprzez
    organizację w piątek, 30 kwietnia sesji poświęconej reformie
    europejskiej polityki narkotykowej. Na sesji tej gościć będziemy
    Naszych ekspertów i aktywistów z Europy i Stanów Zjednoczonych. Pomóż
    Nam przyjąć ich godnie!

    Oprócz części konferencyjnej, dzień wcześniej, tj. 29 kwietnia,
    odbędzie się duża demonstracja przeciwko WEF. Kanaba zdecydowała się
    nie brać w niej bezpośrednio udziału, a zamiast tego zorganizować,
    gigantyczną, globalną, zabawe uliczną - Million Marijuana March - 1
    Maja 2004 (sobota). Na całym świecie, dosłownie, miliony spragnionych
    POKOJU i SPRAWIEDLIWOŚCI ludzi będą świętować w dniach 1-8 maja.

    Prosimy bądź z Nami w Warszawie - zarządaj końca "czarnego rynku" i
    początku WOLNOŚCI dla Konopi. To bardzo ważne wydarzenia które
    bezpośrednio przyczynić mogą się do pokojowej liberalizacji globalnych
    praw narkotykowych oraz zakończenia manipulacji przez ludzi którzy
    obecnie kontrolują Naszą przyszłość!

    ----------------------------------

    JESLI CHCESZ I MOZESZ W JAKIKOLWIEK SPOSOB POMOC NAM W ORGANIZACJI
    MILION MARIJUANA MARCH ZAPRASZAMY:

    SPOTKANIE, 21 KWIECIEN, 20:00, Lustro, al.Jerozolimskie 6

    Przygrywac Nam bedzie Zjednoczenie Soundsystem

    Wiecej informacji o tych wydarzeniach znajdziesz w naszej broszurze
    informacyjej: http://212.87.224.211/agenda-pl.pdf oraz w serwisie
    http://kanaba.info

    ------------------------

    Prosze rozeslijcie ta wiadomosc do wszystkich swoich przyjaciol. Przeklejcie
    ja na fora i gdzie tylko mozecie.

    Salud Camarada!

    --
    Artur Radosz <a...@k...info>
    Regional Coordinator ENCOD/Kanaba.info

    ENCOD: http://www.encod.org/
    Kanaba: http://kanaba.info

  • 2. Data: 2004-04-20 06:02:19
    Temat: Re: legalize!
    Od: "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl>

    wiecie co to jest straszne bo zeby jeszcze co po niektorzy nie swirowali po
    paleniu marichuany to moze byl bym za jej legalizacja... z drugiej strony
    pomyslec sobie ze w podstawowce dzieciaki nie beda sie uczyly palenia
    papierosow tylko marichuany bo bedzie pewne dla nich dostepna tak jak teraz
    papierosy to nie wyobrazam sobie co z nich wyrosnie. Od mlodzienczych lat
    stymulowani chemia .

  • 3. Data: 2004-04-20 06:31:50
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > papierosy to nie wyobrazam sobie co z nich wyrosnie. Od mlodzienczych lat

    Chyba nie kumasz...
    Trawka JEST dostępna dla każdego zainteresowanego. Zapewniam cię, że w
    większości, jesli nie w każdej szkole każde dziecko albo wie od kogo
    kupić, albo wie kto wie.
    Taka jest rzeczywistość i zakazami jej nie zmienisz...

    chester

  • 4. Data: 2004-04-20 06:42:23
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    > Trawka JEST dostępna dla każdego zainteresowanego.

    Oczywiście bzdura.

  • 5. Data: 2004-04-20 07:39:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <c62gnj$ka9$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> K w I napisał(a):

    > Oczywiście bzdura.

    Jest łatwiej dostępna niż alkohol.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 6. Data: 2004-04-20 09:04:31
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Samotnik wrote:

    > Jest łatwiej dostępna niż alkohol.

    Bo łatwiej ją wnieść, ukryć, zażywać. Poza tym każdy belfer i każdy rodzic
    zauważy, że dzieciak jest pod, natomiast bardzo niewielu rozpozna lekko
    naćpanego.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 7. Data: 2004-04-20 12:32:32
    Temat: (de)legalize!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    eF wrote:

> [...]
    > bezpośrednio przyczynić mogą się do pokojowej liberalizacji globalnych
    > praw narkotykowych oraz zakończenia manipulacji przez ludzi którzy

    [ciach]

    Ech, kolejna trucizna do kopcenia...

    Jak będzie marsz za delegalizacją papierosów, to może się przyłączę ;)

    Ale legalizacji kolejnego zadymiacza stanowczo się sprzeciwiam - nie
    dość, że niepalący będą zaczadzani tymem tytoniowym, to jeszcze jakimś
    syfem narkotycznym.

  • 8. Data: 2004-04-20 12:41:46
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zauważy, że dzieciak jest pod, natomiast bardzo niewielu rozpozna lekko

    odnoszę takie wrażenie, że w tej grupie to same ćp...... siedzą:), sory, ale
    nie rozumiem wogóle dyskusji. Jak ktoś jest ćpunem, to pewnie że dla niego
    nie będzie problemu dostać trawkę czy jeszcze jakieś siano........ ale nie
    nalezy uogólniac wszystkiego i wszystkich!!!
    I.

  • 9. Data: 2004-04-20 13:37:41
    Temat: Re: (de)legalize!
    Od: "Przemo Popielas" <p...@o...pl>

    > Ale legalizacji kolejnego zadymiacza stanowczo się sprzeciwiam - nie
    > dość, że niepalący będą zaczadzani tymem tytoniowym, to jeszcze jakimś
    > syfem narkotycznym.

    podzielam opinię,
    dodam też, że chester ma rację - jest to dostępne jak cholera...
    sam nigdy papierosa w ustach nie miałem a ostatnio nawet mój teść idąc na
    targu warzywnym znalazł torebkę z trawką. Leżała na ziemi - pewnie komuś
    wypadła.
    Znajomy "specjalista" potwierdził czystość :)
    Niestety ale to straszne, że jest to wszędzie.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 10. Data: 2004-04-20 23:58:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, Pussy wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ odnoszę takie wrażenie, że w tej grupie to same ćp...... siedzą:)

    To w myśl logiki że każdy ślusarz to złodziej ? No bo umie
    przeciętny zamek rozebrać i poskładać, prawda ? Chyba
    że wyjątkowy partacz (nie obrażając partaczy właściwych :)).

    >+ sory, ale nie rozumiem wogóle dyskusji.

    Rozumiemy cię ;)

    >+ Jak ktoś jest ćpunem, to pewnie że dla niego
    >+ nie będzie problemu dostać trawkę czy jeszcze jakieś siano........
    >+ ale nie nalezy uogólniac wszystkiego i wszystkich!!!

    CZEGO UOGÓLNIAĆ ??
    Tego że większość grupy (z wyłączeniem twojej osoby jak sądzę) ma
    *świadomość* że *da się* nabyć np. narkotyki nie należy uogólniać
    do prostego "widać biorą", jako że jakby brali to by ich tylu na
    grupie nie było :> ?
    Zaiste, poziom oryginalności wnioskowania na razie trzymasz niezły:
    co post to zaskakujesz pomysłem :)

    pozdrowienia, Gotfryd