  • 1. Data: 2004-04-19 20:47:52
    Temat: rozwód
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Witam grupę:))

    Mam pytanko tyczące rozwodu... właśnie jestem w trakcie pisania.
    Przegooglowałam sobie i nzalazłam wzór, tylko... jedna wątpliwość...

    Czy wniosek o zwolnienie z kosztów na podsatwie art. 113 § 1 k.p.c. mam
    złożyc w tym samym piśmie, czy w osobnym?? I jak to ewentualnie zawrzeć w
    pozwie, ażeby to męża obciążyli kosztami??
    nadmienię, iż składam wniosek bez orzekania o winie.
    Aha, no i ... słyszałam, że potrzbny jest pełny akt małżeństwa, a znalazłam
    w necie, że skrócony...

    Będę wdzięczna za pomoc Prawnicy:) Dodam tylko, że pokrewne częsciowo nasze
    zawody, bo księgową jestem:)

    Magda

  • 2. Data: 2004-04-20 06:33:42
    Temat: Re: rozwód
    Od: "Beata " <b...@W...gazeta.pl>

    MSP <m...@g...pl> napisał(a):

    > Czy wniosek o zwolnienie z kosztów na podsatwie art. 113 § 1 k.p.c. mam
    > złożyc w tym samym piśmie, czy w osobnym?? I jak to ewentualnie zawrzeć w
    > pozwie, ażeby to męża obciążyli kosztami??

    wystarczy jako jeden z punktów pozwu napisać: wnoszę o zwolnienie od kosztów
    procesu. O tym, czy obciażą drugiego małzonka i tak decyduje sąd z urzędu.

    > Aha, no i ... słyszałam, że potrzbny jest pełny akt małżeństwa, a znalazłam
    > w necie, że skrócony...

    odpis zupełny aktu małżeństwa

    B.