  • 11. Data: 2009-11-12 07:01:18
    Temat: Re: Rozwód-adwokatem żony jest jej bliski przyjaciel
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 11 Lis, 13:34, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Obiektywny ma być sąd.

    Powinien

  • 12. Data: 2009-11-12 07:06:16
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 11 Lis, 13:30, "pieroo@@ooop.pl" <p...@v...pl> wrote:
    > Witam
    > Sprawa rozwodowa.Adwokatem żony-powódki jest jej bardzo bliski

    Arek zdecyduj się, w tym wątku to ty wnosisz o rozwód:

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/26308fb4804a883c?hl=pl#

  • 13. Data: 2009-11-12 07:42:55
    Od: spp <s...@o...pl>

    p...@w...op.pl pisze:

    > Wystepuje sam,nie stac mnie na adwokata.Czy warto to powiedziec w sadzie?
    > Uwazam i z takim zdaniem sie spotykam ze powinien byc odsuniety a zona powinna
    > zmienic adwokata.Czy jest jakis paragrf?.
    > Tak,zonie to tez przeszkadzalo i byla zbulwersowana,nusielismy wtedy
    > skorzystac z innego.Teraz cos jej sie pozmienialo.

    Ale będziesz w stanie udowodnić że takie zdarzenie miało miejsce?

    --
    spp

  • 14. Data: 2009-11-12 14:26:12
    Od: "p...@w...pl" <p...@v...pl>

    Witam
    Wszystko sie zgadza.Wiem natomiast ze Adwokatem żeony bedzie czlowiek o
    ktorym pisze.Wiem jak bedzie wygladala sprawa bo mam na ten temat spora
    wiedze.Pozdrawiam Arek

  • 15. Data: 2009-11-12 21:26:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "p...@w...pl" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Wszystko sie zgadza.Wiem natomiast ze Adwokatem żeony bedzie czlowiek o

    Nie wszystko. pisales o zonie-pow, a przeciez ona jest pozwana.

    Pozdrawiam
    SDD