  • 1. Data: 2009-11-11 12:11:24
    Temat: zacipowany świat
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...gurami.eu>

    oto przykłądowa rozmowa telefoniczna w przykładowym świecie gdzie wszyscy
    posiadają numery ID jak w obozach koncentracyhnych, świat jaki rudy z
    chłopakami napewno nam załatfio, tylko nie wiadomo czy się śmiać czy
    płakać?:O)

    Tu Pizza Palace, gwarantowane gorące w ciągu 30 minut,
    a w przeciwnym wypadku za darmo.
    tu Mary, czy mogę przyjąć pańskie zamówienie?
    - Witam... Mary, tak chcę złożyć zamówienie...
    Czy to pan Kelly przy telefonie?
    - Tak...
    Dziękuję za ponowny telefon. Pański krajowy numer identyfikacyjny
    to zapewne 00674637829934... zgadza się?
    - Tak.
    Dziękuję panie Kelly, widzę że pan mieszka
    na Montrose Court 736, ale dzwoni pan z komórki.
    Czy jest pan u siebie w domu?
    - Właśnie odjeżdżam z pracy, ale...
    Och, możemy to dostarczyć do "Części samochodowych
    Boba",to jest przy Lincoln Avenue 175, prawda?
    - Nie! Jestem w drodze do domu. Skąd pani to wszystko wie?
    Właśnie podłączyliśmy się do systemu proszę pana.
    - Więc, chciałbym zamówić dwie specjalne pizze z podwójną ilością mięsa.
    Jasna rzecz. Będzie dodatkowa opłata w wysokości 20-tu dolarów.
    - Jak to?
    Proszę pana, system mówi, że pańskie wyniki badań wskazują
    że ma pan nadciśnienie krwi i ekstremalnie wysoki poziom cholesterolu.
    Na szczęście mamy nową umowę z pańską placówką zdrowotną,
    która pozwala nam sprzedać panu ciasto z podwójną ilością mięsa,
    o ile zgodzi się pan podpisać zrzeczenie się odpowiedzialności
    firmy zdrowotnej za pańskie zdrowie.
    - Co?
    Zgadza się pan?
    Może pan podpisać formularz przy dostawie, ale jest za to dodatkowa
    opłata. Całkowita kwota do zapłaty wyniesie 67 dolarów.
    - 67 dolarów?!
    Suma zawiera dopłatę w wysokości 15 dolarów za dojazd do pomarańczowej
    strefy.
    - Ja mieszkam w pomarańczowej strefie?
    Teraz tak. Wygląda na to że wczoraj była kolejna kradzież
    na Montrose Court. Może pan zaoszczędzić 48$ jeśli zamówi
    pan naszą specjalną pizzę "Podwodna latorośl" i sam pan ją odbierze.
    Jest ona z kawałkami tofu, które są bardzo smaczne i dietetyczne również.
    - Ale ja chcę podwójne mięsko.
    Cóż, jestem pewna że stać pana na to by wydać 67$.
    Właśnie kupił pan bilet na Hawaje, a one nie są tanie.
    Och... ale widzę że czytał pan w ubiegłym tygodniu w bibliotece:
    "Sto sposobów na tanie wakacje"... wybór należy do pana.
    - Dobra, w porządku... wezmę podwodne latorośle...
    Dobry wybór proszę pana. Musi pan dbać o linię jeśli udaje się
    pan na plażę... 42 cale w pasie, kurczę. Sądzę że to tofu i latorośla
    są raczej wymagane.
    - Ile?!
    Tak między nami, to w bieżącym numerze "Total Men's Fitness"
    jest 3-dolarowy kupon rabatowy. Pańska żona Betty prenumeruje go,
    nieprawdaż? Tak czy inaczej, całość wyniesie 19.99 $.
    Wygląda na to że wyczerpał pan limit na swoich kartach kredytowych.
    Proszę przynieść gotówkę, OK?
    -Ok.

  • 2. Data: 2009-11-11 23:26:11
    Temat: Re: zacipowany świat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Nov 2009, Papa Smurfs wrote:

    > oto przykłądowa rozmowa telefoniczna w przykładowym świecie gdzie wszyscy
    > posiadają numery ID jak w obozach koncentracyhnych,

    Śmiej się zając...
    Mało kto kojarzy, że *już* jesteśmy "poidentyfikowani".
    A mają te numerki molochy korporacyjne, niekoniecznie wiele mniej
    "groźne" od państw: telekomy (komórki!) i banki (karty).
    Ba, dopłacanie 3% za zidentyfikowanie kto i kiedy coś kupuje,
    poczytywane jest za cnotę ;) (archiwa, ta grupa)

    pzdr, Gotfryd