  • 1. Data: 2006-09-13 09:24:27
    Temat: Rozwiazanie umowy z przewoznikiem
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    No wlasnie, kiedy nastepuje rozwiazanie umowy z przewoznikiem - dodam, ze
    chodzi o komunikacje miejska. Zawieramy ja z chwila wejscia do pojazdu.
    Logicznie by bylo z chwila opuszczenia pojazdu ... ale o tym przepisy nie
    mowia.

    Podobnie - czesto poruszany temat - zakres uprawnien kontrolera: czy moze
    po miesiacu przyjsc do naszego mieszkania i poprosic o bilet za przejazd,
    ktory juz miesiac temu mial miejsce? Umowy z przewoznikiem nie
    rozwiazalismy a w ustawie nie znalazlem fragmentu ograniczajacego obszar,
    na ktorym wolno kontrolerowi dokonywac kontroli (logicznie by bylo: pojazd
    przewoznika lub strefa biletowa).

    Ktos odnajdzie brakujace paragrafy?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 2. Data: 2006-09-13 09:32:43
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy z przewoznikiem
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jasko Bartnik napisał(a):
> [...]
    > ze chodzi o komunikacje miejska. Zawieramy ja z chwila wejscia do
    > pojazdu. Logicznie by bylo z chwila opuszczenia pojazdu ... ale o tym

    Gdy strony wyrażą taką wolę - to o rozwiązaniu.
    A jeśli chodzi o to, o co pytasz, to umowa została zawarta, świadczenia
    spełnione, nie ma potrzeby jej rozwiązywania - zobowiązanie wygasa z
    chwila spełnienia świadczenia.
    Czy kupując chleb zastanawiasz się nad rozwiązaniem umowy.

    > Umowy z przewoznikiem nie
    > rozwiazalismy a w ustawie nie znalazlem fragmentu ograniczajacego
    > obszar, na ktorym wolno kontrolerowi dokonywac kontroli (logicznie by
    > bylo: pojazd przewoznika lub strefa biletowa).

    bo go nie ma
    naprawdę nie wszystko musi być zapisane w przepisach, one wymagają
    odrobiny zdrowego rozsądku

    KG

  • 3. Data: 2006-09-13 09:53:34
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 13-09-2006 o 11:32:43 kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

> [...]
    > chwila spełnienia świadczenia.
    > Czy kupując chleb zastanawiasz się nad rozwiązaniem umowy.

    Wydaje sie, ze to sensowna odpowiedz.
    Ale co do chleba ... wroce do domu i zobacze, ze jest splesnialy. Biore
    paragon, wracam i reklamuje ... czy nie dlatego, ze umowa jeszcze nie
    wygasla?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-09-13 10:12:58
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Wydaje sie, ze to sensowna odpowiedz.
    > Ale co do chleba ... wroce do domu i zobacze, ze jest splesnialy. Biore
    > paragon, wracam i reklamuje ... czy nie dlatego, ze umowa jeszcze nie
    > wygasla?

    Bo to jest niezgodnosc towaru z umowa :)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 5. Data: 2006-09-13 10:14:24
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 13-09-2006 o 12:12:58 Przemyslaw Osmanski

    Racja, moj blad :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik