  • 1. Data: 2014-01-30 20:02:42
    Temat: Rozstanie pracownika z firmą
    Od: "Stefan" <S...@k...pl>

    Pracownik jest zatrudniony w spółce z o.o.
    na umowę o pracę na okres określony.
    Z końcem tego okresu zakończy się jego
    praca dla spółki.
    Jakie formalności powinny być dopełnione
    żeby zakończenie stosunku pracy odbyło się
    prawidłowo?
    Czy i jakie roszczenia może zgłaszać spółka
    w stosunku do byłego pracownika po zakończeniu
    stosunku pracy?

    Proszę o odpowiedzi. Jest to dla mnie ważne.

    Stefan

  • 2. Data: 2014-01-30 20:39:22
    Temat: Re: Rozstanie pracownika z firmą
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Stefan" <S...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w stosunku do byłego pracownika po zakończeniu
    > stosunku pracy?
    >
    > Proszę o odpowiedzi. Jest to dla mnie ważne.

    jak nie bylo nic z "dodatkow" to nic
    jak cos brales to oddaj za pokwitowaniem
    i wszystko
    umowa sie skonczyla i juz, zadnych innych papierow nie potrzebujesz
    no chyba ze opinie ale to inna bajka

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 3. Data: 2014-01-31 05:34:49
    Od: "Stefan" <S...@k...pl>

    > jak nie bylo nic z "dodatkow" to nic
    > jak cos brales to oddaj za pokwitowaniem
    > i wszystko
    > umowa sie skonczyla i juz, zadnych innych papierow nie potrzebujesz
    > no chyba ze opinie ale to inna bajka

    Jakie dodatki?
    Mogą nie wszystko rozliczyć do momentu końca umowy,
    z powodu braku czasu, zapomnienia, bałaganu itp.
    Czy mogą dochodzić później?Jakie przepisy to regulują?

    Stefan

  • 4. Data: 2014-01-31 09:35:37
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > prawidłowo?
    > Czy i jakie roszczenia może zgłaszać spółka
    > w stosunku do byłego pracownika po zakończeniu

    To zależy.
    Jak jest to pierwsza / jedyna umowa o pracę z tym pracodawcą to muszą ci dać
    świadectwo pracy w terminie 7 dni, zapłacić - tu termin jest zależny od
    sposobu liczenia pensji, zwykle do ostatniego dnia miesiąca, ruhome
    składniki płacy dłużej - termin w Kodeksie pracy (nie pamiętam zdaje się do
    15 następnego miesiąca , zwyczajowo do 10-12.

    Jak nie pierwsza umowa, to może się zdarzyć , że cię nie mogą zwolnić.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3a

  • 5. Data: 2014-01-31 10:04:34
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:39:22 UTC+1 użytkownik HANA napisał:
    > Użytkownik "Stefan" <S...@k...pl> napisał w wiadomości

    > no chyba ze opinie ale to inna bajka

    Ale nie zdziw się gdy w niej, pomimo niewątpliwych osiągnieć,
    będzie czarno na białym, że byłeś złym pracownikiem.
    To stara komusza praktyka aby zdołować zwolnionego.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2014-01-31 13:55:47
    Od: "Stefan" <S...@k...pl>

    Nie chodzi ani o świadectwo pracy, ani o opinię.

    Co do ewentualnego zwolnienia, to o ile się orientuję
    w przypadku umów na czas określony, jeśli nie dojdzie
    do ugody, to obie strony obowiązuje termin do końca
    umowy. Dobrze by było wiedzieć to na pewno.

    Stefan