  • 1. Data: 2014-01-30 23:10:48
    Temat: Lista osób mających dostp do tajemnicy bankowej
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Może komuś się przyda.
    https://www.santanderconsumer.pl/files/PDF/informacj
    e/lista_firm_uzyskujacych_dostep_do_tajemnicy_bankow
    ej.pdf

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-01-30 23:16:35
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.01.2014 23:10, animka wrote:
    > Może komuś się przyda.
    > https://www.santanderconsumer.pl/files/PDF/informacj
    e/lista_firm_uzyskujacych_dostep_do_tajemnicy_bankow
    ej.pdf

    dobre.....

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 3. Data: 2014-01-31 01:54:47
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-01-30 23:10, animka pisze:
    > Może komuś się przyda.
    > https://www.santanderconsumer.pl/files/PDF/informacj
    e/lista_firm_uzyskujacych_dostep_do_tajemnicy_bankow
    ej.pdf

    no ale to chyba trzeba jeszcze miec jakas podstawe aby z tej tajemnicy
    skorzystac... czyz nie ?

  • 4. Data: 2014-02-01 12:05:43
    Od: Bożydar <b...@n...cz>

    On 31.01.2014 01:54, news wrote:
    e/lista_firm_uzyskujacych_dostep_do_tajemnicy_bankow
    ej.pdf

    > no ale to chyba trzeba jeszcze miec jakas podstawe aby z tej tajemnicy
    > skorzystac... czyz nie ?

    Umowa z bankiem.
    Tak jak jest napisane na 1 stronie dokumentu.
    B.

  • 5. Data: 2014-02-01 15:15:11
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2014-01-30 23:10, animka pisze:
    > Może komuś się przyda.
    > https://www.santanderconsumer.pl/files/PDF/informacj
    e/lista_firm_uzyskujacych_dostep_do_tajemnicy_bankow
    ej.pdf

    Ale co to za sensacja?

    Właśnie sprawdziłem. Jest sobie w Gdańsku firma Motor-centrum. sp. z
    o.o. (min dealer opla)jakiś czas temu kupowałem tam samochód i
    załatwiałem przez nich kredyt Santanderze. i jak najbardziej mieli
    dostęp do moich danych, ale na moje wyraźne życzenie. Sa na tej liście i co?
    Myślisz, ze teraz mnie sprawdzają co chwile? na pewno nie. Ale jak pójdę
    po kredyt to pewnie sprawdza.

    nie widzę w tym żadnej sensacji.

    Komturek