  • 31. Data: 2023-07-28 18:15:47
    Temat: Re: Rozporządzenia nie zwalniają ze zdrowego rozsądku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2023 o 07:41, cef pisze:

    > Nie zauważyłeś, że cokolwiek głupiego by nie zrobili,
    > to zawsze się znajdzie jakieś wytłumaczenie i usprawiedliwienie?

    Ić stond... kulsonów płoszysz. Znajdź sobie swojego;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2023-08-02 19:02:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jul 2023 23:51:32 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Pisałem już szereg razy. Nowemu by wyjaśnił, ale Tobie? Weź byle program
    > z orzecznictwem sądów i poczytaj sobie orzecznictwo do art. 231 kk. W
    > skrócie sądy zwracają uwagę na to, że poza odpowiedzialnością karną
    > urzędnicy (w tym policjanci) podlegają odpowiedzialności dyscyplinarnej.

    Co moze zmniejsza grozącą karę, ale nie neguje naruszen.

    > Co więcej, by w ogóle mówić o odpowiedzialności, konieczna jest wina.
    > Nie wystarczy wykazać, że coś było merytorycznie wadliwe, ale jeszcze
    > trzeba dowieść, że sprawca o ty wiedział, albo przynajmniej mógł się
    > dowiedzieć.

    No to chyba ustawe o ŚPB policjant powinien znac, i wiedziec,
    ze sygnał do zatrzymania trzeba podać :-)

    J.

  • 33. Data: 2023-08-02 19:34:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 19:02, J.F pisze:
    > No to chyba ustawe o ŚPB policjant powinien znac, i wiedziec,
    > ze sygnał do zatrzymania trzeba podać ?
    Ale ten , który zastawia nie musi być tym samym, co podaje sygnał. Ten
    sygnał pasowałoby podawać wcześniej.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 34. Data: 2023-08-02 19:39:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Aug 2023 19:34:07 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Ale ten , który zastawia nie musi być tym samym, co podaje sygnał. Ten
    > sygnał pasowałoby podawać wcześniej.

    Niewazne - nie podano, wiec mamy niedopełnienie i przekroczenie :-)

    J.

  • 35. Data: 2023-08-02 21:38:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 19:39, J.F pisze:

    > Niewazne - nie podano, wiec mamy niedopełnienie i przekroczenie :-)

    Wie, ze to nie ważne. Jeśli fakty przemawiają przeciwko tezie, to ty
    gorzej dla faktów.

    --
    (~) Robert Tomasik